Hallo allemaal,
Ik heb dit weekend de nieuwe server in gebruik genomen met SBS 2011 erop geinstalleerd.
Men kan nu via outlook op kantoor werken en via outlook webmail.
https://mail.domeinnaam.nl/owa
Echter wilt men ook via de Iphone/Android/Phone 7
Echter wanneer ik dit wil instellen en ik toets de volgende dingen in:
email adres: beheerder@domein.com
server adres: mail.domein.com
Domein: domein.com
gebruikersnaam: domein\beheerder
Wachtwoord: ******
Echter krijg ik de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet kloppen, verander ik het server adres in aadsf.asdf.com of iets dan krijg ik de melding dat de exchange server niet te bereiken is, dus verbinding is er in ieder geval. Alleen hij geeft dus problemen met gebruikersnaam en wachtwoord ( dit getest op een android toestel )
Wie kan mij hierbij helpen?
Verder nog een vraag, hoe kan ik kijken of mijn exchange server goed draait zowel voor inkomende email als uitgaande? En wat voor dingen zijn er nog meer mogelijk met exchange 2010?
Groetjes Pim
Ik heb dit weekend de nieuwe server in gebruik genomen met SBS 2011 erop geinstalleerd.
Men kan nu via outlook op kantoor werken en via outlook webmail.
https://mail.domeinnaam.nl/owa
Echter wilt men ook via de Iphone/Android/Phone 7
Echter wanneer ik dit wil instellen en ik toets de volgende dingen in:
email adres: beheerder@domein.com
server adres: mail.domein.com
Domein: domein.com
gebruikersnaam: domein\beheerder
Wachtwoord: ******
Echter krijg ik de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet kloppen, verander ik het server adres in aadsf.asdf.com of iets dan krijg ik de melding dat de exchange server niet te bereiken is, dus verbinding is er in ieder geval. Alleen hij geeft dus problemen met gebruikersnaam en wachtwoord ( dit getest op een android toestel )
Wie kan mij hierbij helpen?
Verder nog een vraag, hoe kan ik kijken of mijn exchange server goed draait zowel voor inkomende email als uitgaande? En wat voor dingen zijn er nog meer mogelijk met exchange 2010?
Groetjes Pim