Scaleo P niet met Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariek75

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hallo,
Een paar maanden geleden heeft iemand voor mij m'n computer ge-upgrade naar Windows 7. M'n computer was gecrashed, ik kon er niks mee dus ik had hulp ingeroepen. En toen heeft hij maar meteen Windows 7 op mijn Fujitsu Siemens Scaleo P gezet.

Sindsdien heb ik geen geluid meer op m'n PC. Terwijl er gewoon speakers in het beeldscherm zitten.
Ik heb geprobeerd contact te zoeken met degene die m'n PC gemaakt heeft, maar ik hoor er niks meer van.:(

Op de site van Fujitsu staat dus, na het intypen van m'n serie nummer , dat mijn PC dus helemaal niet compatible is met Windows 7.

Dus, wie kan mij wat tips geven, want ik weet nu niet meer wat ik er mee aanmoet:confused:

Mvg, Mariek

Heb je een herstelpartitie of een dvd van Windows Vista ? (ik neem aan dat dat er eerst op stond). Anders Windows XP, is ook nog mogelijk uiteraard.
Zo ja, die er terug op zetten. Anders contact opnemen met Fujitsu Siemens en daar vragen wat zij voor je kunnen betekenen.

Hallo Ronald,
XP stond erop. Ik heb daar het schijfje nog wel van. Maar ik had gehoopt dat er een andere manier was, omdat de PC dus wel gewoon goed draait verder, op Windows 7. En daar ben ik inmiddels een beetje aan gewend, en het bevalt me goed. Het enige dat niet werkt is het geluid.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groetjes, Mariek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan