scan engine???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pacquita moriau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
help, ik heb norman virus control gekocht en zij hebben het zelf geinstalleert in de winkel. Maar er knippert de hele tijd een geel driehoekje waarbij staat dat de scan engine niet is bijgewerkt.Kan iemand me helpen?:confused:

Ik geloof dat je de virus-defenities gewoon moet updaten. Alleen weet ik niet hoe bij Norman:confused:

norman

Hoi ik denk dat je een oem versie hebt gehad en deze heeft een probleem,
het volgende te doen is ga naar cofiuratiescherm dan software klik op norman of zanda exe
op verwijderen kliken krijg je de optie repareren of verwijder klik op repareren dan op voltooien, zou weer moeten werken. Zo niet ff op nieuwinstal je moet de cd er bij hebben

suc gr wilfred:D

Hoi ik denk dat je een oem versie hebt gehad en deze heeft een probleem,
het volgende te doen is ga naar cofiuratiescherm dan software klik op norman of zanda exe
op verwijderen kliken krijg je de optie repareren of verwijder klik op repareren dan op voltooien, zou weer moeten werken. Zo niet ff op nieuwinstal je moet de cd er bij hebben

suc gr wilfred:D

dank je! ik heb het gedaan en nu is hij bezig met updaten van de installatie hopelijk is alles dan in orde...

mag ik je wel eens vragen wat een oem versie is?

OEM is een acroniem voor Original Equipment Manufacturer. Dit is een bedrijf dat producten/componenten maakt die worden gebruikt in producten van een ander bedrijf, van schokdempers tot harde schijven.

WIKIPEDIA

Uit hetzelfde stukje meer van toepassing....

Hardware zoals CD-ROM spelers is soms te koop als OEM-versie in tegenstellling tot een Retail-versie, vaak voor een wat lagere prijs. De OEM versie bevat dan geen handleiding en drivers, en is eenvoudiger verpakt. Aangenomen wordt dat de 'OEM' geen handleiding nodig heeft en de drivers al heeft. Wordt ook vaak als 'bulk' aangeduid.

Software is soms ook in een OEM versie te koop. Deze versies worden over het algemeen alleen verkocht in combinatie met een nieuwe PC of een onderdeel als een harde schijf. Het prijsverschil kan aanzienlijk zijn, maar de bijgeleverde documentatie is over het algemeen zeer beknopt. Het komt eveneens voor dat OEM-versies van software onder een andere (restrictievere) licentie worden verstrekt dan de retail-versie.

Uit hetzelfde stukje meer van toepassing....

Je hebt volkomen gelijk.
Het was meer mijn bedoeling de vraagsteller te wijzen op de mogelijkheden van Wikipedia.
Jij bent er toch ook geweest?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan