Scan website

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste helpmij, weet iemand waar ik een gratis, vrijblijvend en veilige scan van mijn website kan doen. De scan is bedoeld voor t krijgen van tips en trucs

Een scan klinkt wel erg globaal. Een scan voor wat?
Kan je wat meer duidelijkheid geven wat precies je doel is? Veiligheid? SEO? Bereikbaarheid? Auteursrechten?

Ik zou zeggen: Kies er eentje uit.
Maar wat bedoel je met een veilige scan? Waar ben je bang voor?

Een scan betekent alles van je site zien. Informatie bv. En niet iedereen kan goed omgaan met informatie van anderen

Geef eens voorbeeld waar je bang voor bent? Want dingen die je niet openbaar wilt hebben moet je juist niet openbaar zetten. Zo simpel is het nou eenmaal.

gratis, vrijblijvend en veilige scan van mijn website kan doen.
Dan heb ik een wedervraag: met welke software of CMS heb je de website gemaakt?
Staat daar info op die belangrijk is?
Waar ben je bang voor?

Tips en trucs kan je overal vinden op internet, dat is niet zo moeilijk zoeken. Misschien toch wat meer info geven over het hoe, wat, waar en waarom.

Dus je hangt je website aan het publieke internet en maakt je zorgen dat een SEO scantool de informatie kan lezen. Lijkt mij een beetje een tegenstelling.

Maar goed. Als dit jouw zorg is, dan zou ik je adviseren een betaalde tool te kiezen. Met die leverancier kun je namelijk wel afspraken maken over wat er met je data gebeurd. Bij gratis tools heb je geen poot om op te staan mocht het fout gaan.

Een uitgebreide set van tools die in 1x je hele website controleert op veiligheid, seo, performance, enz is een betaalde applicatie. Maar je kan wel véél lezen en een aantal gratis (met name google) tools gebruiken.

Leef je uit met lezen Google ranking factoren
Er is ook een Nederlandse vertaling :cool:

Google heeft goede tools zoals PageSpeed Insights, Analytics, Search Console en Lighthouse

Gratis online tools zijn vaak simpel Siteliner em ScanUrl
.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan