Scandriver HP laserjet 3200

Status
Niet open voor verdere reacties.

niquekie

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Hallo,

Ik heb een HP laserjet 3200 gekregen. Helaas is daar geen installatiecd bij. Nu heb ik de printerdriver kunnen downloaden vanaf de HP site, maar hier staan geen scandrivers (meer) op. Printen kan ik dus wel maar scannen niet, de printer wacht op contact met de computer.
Nu lees ik na veel zoeken dat ik voor de scandriver de originele CD nodig heb.
Heeft iemand deze CD voor mij? Ik kan hem nergens downloaden, wel gevonden via isohunt, maar deze download niet. Of heeft iemand een link naar een site waar ik de scandriver kan downloaden. Naar de HP site hoeft dus niet. Hier staat ie echt niet op!

Dankjewel alvast!

Is dit hem dan. klik

Ik kom vanaf deze site bij de bovenste klik terecht klik en druk dan op 1200 scanners. Is dit de oplossing. Ik hoop het voor je dat dit dan kan. Succes. :eek:

Dankjewel manamana voor het meezoeken! Ik heb dit gedownload, maar dan moet je al een scandriver op je pc hebben staan. Ook moet je dit kopen voor 39,95. Snap het niet helemaal.
Dus het lijkt niet te werken, jammer! Heb je nog een ander idee??

Nou daar wordt je even niet goed van ze willen er natuurlijk wat aan verdienen. :rolleyes: Maar ja Klik hier eens of ben je er al geweest. Meld je maar terug als het niet lukt. Hoe oud is die printer eigenlijk oude dan 7 jaar wordt niet ondersteund las ik.

Nu zie ik dat alleen print only wordt ondersteund. Dat is dus niet te doen. Klik

Dus niet kunt scannen het is een all in one. Dat is toch vreemd. Heb je geen CD-ROM erbij gekregen. Ja dan had je natuurlijk allang opnieuw geinstalleerd.

En hier nog een klikje. Met allerlei info, Handleiding en FAQ en weet ik al niet meer. Wat een leesvoer zeg. Ik kan je niet verder helpen. Sorry kennelijk is het er niet. :o

Nee inderdaad...heel jammer. Moet echt de originele CD hebben, en dat is juist het probleem. Heb hem gekregen van iemand die hem weer heeft via een bedrijfsovername.
Nou misschien meldt er zich nog iemand met die CD...

Maar superbedankt voor het meedenken en zoeken!

niquekie, ik heb het graag gedaan en gezocht. Helaas dat het niet lukte. :confused: ook jij bedankt voor de terugkoppelingen:thumb:.

Dit had ik ook gevonden maar daar staat geen scandriver bij helaas...daarom had ik de vraag ook op dit forum geplaatst. Maar bedankt voor je moeite!
Ik zal de vraag op niet opgelost zetten...

Dat klopt die linkjes had ik ook al geplaatst als je verder doorlinkt, maar niets kunnen vinden. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan