scanjet 4200c

Status
Niet open voor verdere reacties.

betty47

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik kan mijn scanner 4200c twee dagen gebruiken en dan wordt er gezegd kan de scanner deteceren ik weet niet mmer wat ik moet doen driver werken niet van hp weet iemand raad ( ik heb mijn pc al opnieuw geinstallerd. groetjes betty

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Probeer eerst eens de nieuwe drivers te downloaden... Werken die niet, doe dan dit:

- Doe de Software CD-ROM in je cdromspeler.
- Ga naar Configuratiescherm -> Systeem -> tabblad Apparaatbeheer en kijk of het apparaat conflicten geeft.
- Is dit zo, selecteer het en klik op Eigenschappen.
- Tabblad Stuurprogramma --> Stuurprogramma bijwerken
- Kies voor het automatisch zoeken.
- Als het goed is gaat ie de Stuurprogramma database updaten en gaat ie de stuurprogramma's updaten.

- Doet ie dit niet, ga dan weer terug naar Stuurprogramma Bijwerken en kies voor Handmatig en kies voor de optie om een lijst met de stuurprogramma's weer te geven.
- Als het goed is staat je driver bij Hewlett Packard...

SCANNER

DE HOOFDZAAK IS DAT DE ROL DIE IN HET APPAART ZIT VAST BLIJFT ZITTEN .
iK HEB NAAR HP GEBELD DAN WORDT IK VAN HET KASSIE NAAR DE MUUR GESTUURT IK ZOU WILLEN DAT IEMAND IN MIJ PC KON KIJKEN WAT ER MIS IS GROETJES BETTY
eN DIE DRIVERS WERKEN OOK NIET , HEB CD 98 EN ER STAAT OP XP GROETJES BETTY

Re: SCANNER

Geplaatst door betty47
iK HEB NAAR HP GEBELD DAN WORDT IK VAN HET KASSIE NAAR DE MUUR GESTUURT IK ZOU WILLEN DAT IEMAND IN MIJ PC KON KIJKEN WAT ER MIS IS GROETJES BETTY

Breng de scanner dan terug waar je hem gekocht hebt en laat hem repareren!!Die drivers zijn verder gewoon ok want bij mij werkt die gewoon goed!!!En je hebt de cd98 en er staat xp op......ik bedoel ?????Stop hem in de cdrom en je welke cd het is ..................

Re: SCANNER

Geplaatst door betty47

Wil je niet alleen maar hoofdletters gebruiken, dan is het alsof je schreeuwd.
Als er iets in het apparaat kapot is, maakt het niet uit wat voor drivers je hebt. Als je bedoelt dat de lamp niet meer heen en weer gaat, moet je even kijken aan de onderkant. Daar zit een schuifje om de lamp vast te zetten en los te maken.
Je zegt dat je de drivers win 98 CD hebt, download dan hier de XP drivers: ftp://ftp.hp.com/pub/scanners/software/sj655du.exe

PS: Je hebt toch Windows XP?

Laatst bewerkt:
scanjet

Sorry dat ik met caps heb geschreven En dat knopje aan de onderkant heb ik ook al verschoven.
En ja ik heb xp maar de cd hoort bij win 98 .
Ik heb nu drivers gedowndload maar werkt nog niet.
groetjes betty

scanjet

De rol waarmee die scant beweegd niet net of die vast zit .groetjes betty

Sjanet

Ik heb de scanner open gemaakt en draadjes ff goed aan gedrukt nu werkt hij weer hopen dat hij het blijft doen .groetjes betty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan