Scannen Housecall en dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Hallo Allemaal

Ik ben aan het scannen met Housecall en ik schrok me wild ik ben aardig de klos met virussen
Maar wat moet ik doen als hij klaar is ik heb twee optie,s

Herstellen of Verwijderen
Wat is het beste.

Vriendelijke groet
Anitaxxx
 
Ik zou voor herstellen kiezen. Maar even een vraag heb je zelf geen virusscanner op je systeem staan dan??
 
Hallo Raymond

Ja die heb ik het is AntiVir Guard en ik doe regelmatig een update maar het schijnt niet goed te zijn:-((

Hartelijk dank voor je snelle reactie
Anitaxxx
 
Laatst bewerkt:
Hallo Raymond

Sorry dat ik zo laat rageerd maar ik was even opnieuw aan het scannen schrik niet 229 besmette dingen gaf hij aan ik heb op herstellen geklikt er waren er een aantal die hij niet kon herstellen om dat het in gebruik was.
Maar ik ga nu jou scanner installeren en deze eruit gooien en even kijken naar het spyware gebeuren dat doe ik ook regelmatig en dan gooit hij het eruit maar de vervelende post komt met bosjes binnen
Ook geeft hij een spybot aan die hij er niet uit krijgt

DSO Exploit 4 entries.
Ik had het met spybot en Adaware gedaan maar nu hoorde ik weer dat adaware juist spyware installeerd als je hem op je pc zet pfff het is ook altijd wat.
Maar we gaan dapper op zoek naar die onzin:))

Groetjes Anitaxxx
 
Ad Aware is 100% spyware vrij......
Als je een Hijackthis Log gaat plaatsen ( wat mij echt nodig lijkt) helpen experts je verder.
 
Hartelijk bedankt Raymond voor alle moeite
Ik maak net weer een lekker foutje ik installeerde avast maar ik vergeet eerst die andere eruit te halen dus die kregen flink ruzie met elkaar dat wil je niet weten alles stond vast en ik kwam totaal nergens meer bij en heb al die tijd geprobeerd in de veilige modus te komen en dat wist ik niet met XP
Wat heb gefabriceerd weet ik niet maar ik ben toch bij systeemherstel gekomen en nu is hij weer oke.

Fijne dag verder en bedankt
Groetjes Anitaxxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan