Scannen in Windows Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
1.524
Na een tijdje zonder te hebben gezeten, heb ik weer McAfee (VirusScan Plus 2008).
In Windows Live Messenger heeft men de optie een scanner te selecteren om ontvangen
bestanden te scannen. De McAfee map bevat nogal wat exe'tjes, welke moet ik hebben?
 

Bijlagen

  • Scannen.jpg
    Scannen.jpg
    88,9 KB · Weergaven: 21
Na een tijdje zonder te hebben gezeten, heb ik weer McAfee (VirusScan Plus 2008).
In Windows Live Messenger heeft men de optie een scanner te selecteren om ontvangen
bestanden te scannen. De McAfee map bevat nogal wat exe'tjes, welke moet ik hebben?

Gewoon de scannen op msn niet gebruiken. en zorg dat je niet bestanden accepteerd van vreemde mensen die je niet goed kent dan is er niks aan de hand. en Als je een virus scanner nodig hebt dan adviseer ik Avast. als firewall zou je Sygate kunnen gebruiken. maar goed

Als je iets hebt ontvangen maar je vertrouwt het niet. dan heeft Mcafee vast wel een optie dat je alleen dat bestand/map kan laten scannen op virussen.
 
Onbekende contactpersonen heb ik niet, dus da's het probleem niet.
Maar ik hoef je niet uit te leggen dat er ook wormen zijn die ongevraagd troep versturen,
en in zulke gevallen weet ik wat 'Weigeren' betekent, maar bijn mijn zusje (waar ik ook
McAfee heb geïnstalleerd) vrees ik meer...

Ik wil graag McAfee blijven gebruiken, ben al twee keer overgestapt naar wat anders en
elke keer had ik heimwee. 2005, 2006, 2007 en nu 2008, heb ze allemaal gehad...
Dit ook omdat ik het (ja, legaal) kan krijgen voor slechts 15 euro...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan