scannen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
198
Na problemen met onze printer HP POhotosmart C41oo All-in-One heb ik hem gedeinstalleerd en opnieuw geprobeerd te installeren. Het vreemde is dat de installatie-CD bij stap 3 van 4 begint en de installatie niet kan voltooien. De printer wordt wel door de computer herkend en komt ook wel bij Apparaatbeheer te staan.
Het vervelende is nu dat als ik het icoontje HP Digital Imaging Monitor aanklik er wel een soort schermpje verschijnt maar zonder tekst. Ook het Help menu van de printer kan niet worden geopend. De snelkoppeling aio29.chm schijnt te ontbreken.Het gevolg is dat ik alleen via de scanner kan aangeven iets te willen scannen, maar dit gaat buiten de computer om. Terwijl ik het gescande juist op wil slaan en per mail verzenden.
Hoe los ik dit op?
Wat ik zou willen is de printer deinstalleren en de installatie vanaf stap 1 overnieuw doen. Maar ook in het configuratiescherm staan meerdere HP bestanden en niet alleen de vermelding "HP All-in-One". Wanneer ik deze bestanden apart probeer te verwijderen lukt dit niet, sommige worden wel verwijderd, anderen niet. Via Program Files lukt het ook niet helemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan