Scannen Op Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sgatjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Ik heeft de gratis limewire---maar gisteren had ik een paar muzieken gedownload en had een virus:( maar dan had ik mij hele com. gescan en ze zeiden dat het probleem is opgelost enzo.....maar nu is de vraag....Hoe kan ik nou weten op welke muziek er virussenzijn:confused:als je het op limewire niet kan scannnen. Ok. dat kan IK niet doen want ik weet niet hoe het moet

Alvast bedankt:thumb:

P.S
Ja, ik heb een Antivirus en wijst niet op welke muziek een virus zit voor ik het download......ik heb AVG free:D

Ok. ga het kopen...maar weet je niet hoe je op limewire kan scannen?:confused:

Kaspersky controleert alle het internet verkeer dus als je iets wilt downloaden met een virus er in krijg je prompt een melding.

de resultaten van avast free bvb zijn stukken beter dan die van het betalende norman ... om er maar 1 te noemen.

Dan heb je zeker ook wel een link van die test waar dat uit zou blijken? :)

Tja, dan moet het wel zo zijn.......... toch? :confused:

ik vind het gewoon kort door de bocht om te stellen dat wat gratis is minder goed moet zijn ...

Als algemene regel ben ik dat wel met jou eens. :)
Maar mijn vergelijk ging over AVG en Kaspersky, en daar zit echt wel verschil in.
En dat je van gratis scanners niet zoveel kunt en mag verwachten dan een betaalde scanner.

Dat er ook tussen de betaalde en gratis versies betere en minder goede AV scanners zijn lijkt mij duidelijk.

Ik heb anders "Norman antivirus en spyware suitcase"en heb m al een jaar of negen en deed het uitstekend.Geen enkele virus kwam langs mijn pc.(Nou eentje dan):(.Maar je zou ook eventueel avast kunnen nemen of avg.Mjn andere neefjes hebben die ook en ik heb geen kik van ze gehoord.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan