Scannen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Hoe scan je van uit officejet g85 naar een vistacomputer in word????? Er is alleen standaard software geïnstalleerd voor de printer. Vista Home premium. Ik zie geen Microsoft faxen en scannen staan. Het moet toch mogelijk zijn een eenvoudige scan te produceren??? Maar hoe??? (is computer van dochter en zit op afstand)

Microsoft Faxen en Scannen is niet inbegrepen in Vista Home XXXX versies. Zie hier, bij de dikgedrukte Note.

Dus zover ik kan zien zit je aan de HP software vast als het gaat om inscannen, tenzij het apparaat ook vermeld wordt onder Configuratiescherm -> Scanners en Camera's
Wellicht is er dan wat mogelijk, maar dus niet met Microsoft Faxen en Scannen (zie boven).
Note: Wellicht kun je VueScan gebruiken naast of in plaats van de HP software, maar lees daar in ieder geval dan even wat ervoor op de computer aanwezig moet zijn (misschien wel die vermelding in Scanners en Camera's) etc.

Succes,

Tijs.

Microsoft Faxen en Scannen is niet inbegrepen in Vista Home XXXX versies. Zie hier, bij de dikgedrukte Note.

Dus zover ik kan zien zit je aan de HP software vast als het gaat om inscannen, tenzij het apparaat ook vermeld wordt onder Configuratiescherm -> Scanners en Camera's
Wellicht is er dan wat mogelijk, maar dus niet met Microsoft Faxen en Scannen (zie boven).
Note: Wellicht kun je VueScan gebruiken naast of in plaats van de HP software, maar lees daar in ieder geval dan even wat ervoor op de computer aanwezig moet zijn (misschien wel die vermelding in Scanners en Camera's) etc.

Succes,

Tijs.

De G85 sofware wordt niet meer ondersteund in Vista. Het moet dus via Windows faxen en Scannen. Ook volgens HP. Volgens mijn dochter staat dit programma niet in haar versie van Vista. Ik zal nog eens kijken. Je zou denken dat je zo in Word zou moeten kunnen scannen...anno 2009??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan