scanner activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

els j

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Ik had eerst Windows ME en nu heb ik WIndows XP op onze pc gezet. Sinds dien krijg ik de scanner niet meer werkbaar. Ik heb het al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik krijg de melding dat de scanner niet geïnitialiseerd kan worden. De pc kan hem niet vinden. Hoe kan ik dit verhelpen?

Vermoedelijk een kwestie van drivers. Ga naar de homesite van de fabrikant en zoek daar onder support naar drivers voor XP
Joop

Ik heb hetzelfde Maar dan trek ik ff het stroomkabeltje los van de scanner en stop hem er weer in.
Het is het proberren waard.

Misschien handig om te vermelden om welk merk en type scanner het gaat, dat zoekt wat makkelijker :rolleyes:

Het is helaas wel zo, dat een hoop 'oude' hardware niet meer zal werken onder XP.

het gaat om een Hewlett-Packard Scan Jet 5300C / 5370C

Is het een scanner die aangesloten is op de paralle poort, kijk dan eens of er in het apparaatbeheer onder 'poorten' wel een ECP of EPP poort staat aangegeven.

als ik de raad van "grote beer"volg zijn er zoveel drivers om te downloaden. Moet ik deze allemaal gebruiken? Ik heb er één gekozen (sj666en.exe) maar het lost nog niks op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan