Scanner en Direct Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariae

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Hallo
Afgelopen zondag PC van manlief gecheckt en het bleek dat ie 2x de scannersoftware erop had staan. Deze heb ik uninstalled, pc vrijgemaakt van allerlei onzin, gecheckt etc. etc. Daarna wilde ik de software er weer opnieuw opzetten maar als ik de installatie CD start en Setup aanklik krijg ik steeds een melding over Director Player en of de melding verstuurd moet worden. Ik heb totaal geen idee wat met Director Player wordt bedoeld. Maar..... 'k zou graag de software weer willen installeren want zo heb ik niets aan de scanner. Wie kan helpen?

Groetjes
Mariae

Welke Windows draai je? En wat is het merk en typeaanduiding van de scanner? En kun je niet aanklikken, dat de melding wel of niet verstuurd moet worden, waarna de Setup gewoon begint?

NB: ik ken wel de HP Director.

Laatst bewerkt:
'Scanner en Direct Player'

Welke Windows draai je? En wat is het merk en typeaanduiding van de scanner? En kun je niet aanklikken, dat de melding wel of niet verstuurd moet worden, waarna de Setup gewoon begint?

NB: ik ken wel de HP Director.

Hallo Boeing. Het is een HP scanner 5300c. Maar.... ik heb vandaag software gedownload voor deze scanner (in het Engels) en dat werkte gelukkig. Manlief is niet goed in Engels dus even gekeken naar de bestanden en bleek dat er in dde nieuwe software een bepaald bestandje stond, 'k heb geen idee meer hoe het heet, maar datzelfde bestand staat ook op de originele cd van de HP scanner alleen dan heet het dutch. Het Engelse bestand overschreven en alles werkt in het Nederlands. Dus.... een beetje creatief zijn wil ook nog wel eens wat opleveren. Maar toch bedankt voor je reactie.

Groetjes
Mariae

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan