scanner hp 51ooc

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
De in de titel genoemde scanner werkt maar niet op een win 98 SE systeem. Hij heeft het daar echt wel op gedaan, maar na het leegmaken van de harde schijf blijft ie weigeren. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen..
Ik heb de scannersoftware (de nieuwste van internet) geinstalleerd, vervolgens de scanner aangesloten.. En dan geeft ie een icoontje van een scanner met een rood kruis erdoorheen rechtsonder in beeld.

Kijk ik bij systeem-hardware zie ik na installatie van de software staan: HP EPST Parallel SCSI Adapter... Probeer ik het meest geschikte stuurprogramma te installeren krijg ik de melding: het meest geschikte stuurprogramma is al geinstalleerd... Ik weet dan niet meer wat ik verder kan kiezen...

En weet iemand misschien of de lpt1 printerpoort op ECP moet staan???

Hellup...!

Bij mijn weten (uit m'n hoofd dus) moet die voor de 5100c op EPP staan in de bios.

gelukt!

Die EPP was inderdaad het probleem.. dacht dat ik dat al geprobeerd had, maar dus niet.. hij scant als een tierelier...
thanks!
maestro! U mag blijven!!!

ok.. sorry

ok.. je MOET blijven.. ik blijf dit echt een prachtig fenomeen vinden.. ik ben er al zo vaak mee geholpen.. jullie schelen me echt onwijs veel tijd achter computers..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan