scanner mustek 600 usb

• Onderwerp starter Onderwerp starter hlk30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hlk30

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2002
hallo

ik heb een mustek 600 usb scanner. als ik die echter aansluit op de pc krijg ik de melding dat de pc nieuwe usb device heeft gevonden alleen kan ik nergens een stuurprogramma voor dat ding vinden. ik heb de drivers gedownload van het internet en geinstaleerd alleen daar kan die dus geen goede stuurprogramma's bij vinden. wie heeft een oplossing?

groet

hessel

Geplaatst door hlk30
hallo

ik heb een mustek 600 usb scanner. als ik die echter aansluit op de pc krijg ik de melding dat de pc nieuwe usb device heeft gevonden alleen kan ik nergens een stuurprogramma voor dat ding vinden. ik heb de drivers gedownload van het internet en geinstaleerd alleen daar kan die dus geen goede stuurprogramma's bij vinden. wie heeft een oplossing?

groet

hessel

heb je geen cd-rom er bij gekregen?

ernestomisha

Meestal moet je eerst de software installeren, en dan pas het apparaat aansluiten.

Om welke Windows-versie gaat het?

ik heb er geen cd rom bij gekregen het is een 2de handsje. als ik een foto programma opstart en ik selecteer de scanner meldt ie dat de scanner niet is aangesloten

het gaat om win 98 se en ik heb netjes eerst de software geinstalleerd en toen pas de scanner aangesloten

Kun je even precies het type no: opgeven v/d Mustek.
Ik heb er ook een op zolder staan die niet onder XP werkt ondanks de tip van Mustek om Windows in het register terug te zetten naar Win. 2000 en die driver te installereren (en dan weer terug op XP). Toen werkte mijn printer niet meer.
Ik heb nu een HP scanjet 3500 gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan