eric2
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2002
Beste Forum.
Ik ben in het bezit van een HP scanner Hewlett Packard ScanJet 4200C.
Als ik iets wil scannen, lukt het niet. Ik moet iedere maal het volgende doen.
Eerst naar Configuratiescherm, Systeem, apparaatbeheer, USB controller, en USB Root Hub, en Via Tech 3083 Universele hostcontroller voor PCI naar USB verwijderen. Daarna terug configuratiescherm, Software en het programma HP Precision Scan LT-Software verwijderen.
Dan computer heropstarten, en die vraagt de originele win98 voor de USB opnieuw te installeren. Daarna de scansoftware terug installeren.
Dit is opzich geen probleem.
Nu is mijn probleem het volgende: Als ik later iets wil scannen moet ik iedere maal het bovenstaande herhalen, anders lukt het niet..
Wie weet waardoor het komt, en wie kan mij hierbij helpen.
Groeten
Eric
Ik ben in het bezit van een HP scanner Hewlett Packard ScanJet 4200C.
Als ik iets wil scannen, lukt het niet. Ik moet iedere maal het volgende doen.
Eerst naar Configuratiescherm, Systeem, apparaatbeheer, USB controller, en USB Root Hub, en Via Tech 3083 Universele hostcontroller voor PCI naar USB verwijderen. Daarna terug configuratiescherm, Software en het programma HP Precision Scan LT-Software verwijderen.
Dan computer heropstarten, en die vraagt de originele win98 voor de USB opnieuw te installeren. Daarna de scansoftware terug installeren.
Dit is opzich geen probleem.
Nu is mijn probleem het volgende: Als ik later iets wil scannen moet ik iedere maal het bovenstaande herhalen, anders lukt het niet..
Wie weet waardoor het komt, en wie kan mij hierbij helpen.

Groeten
Eric