[~..Scanner vraag..~]

Status
Niet open voor verdere reacties.

[~..1234567..~]

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
20
Hallo!

Via google kwam ik op dit forum, ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

Ik heb een scanner van het merk HP. Type hp scanjet 3670.
Hij scant goed, het is alleen een beetje jammer dat ik per scan maarliefst 25 x deze foutmelding weg moet klikken -->

file://C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bbfe\scan\scan.htm

Ik moet dan gewoon op "ja" klikken, maar het is gewoon erg vervelend.

Weet iemand hier misschien hoe ik dit op kan lossen?
De software van de scanner komt van internet, omdat mijn installatiecd gebroken was..

Alvast bedankt!!
 
Welkom bij de Helpmij.

Ik denk dat je probleem wel op te lossen zal zijn.
Iets meer informatie is daarbij wel noodzakelijk.

Welke Windows heb jij draaien ?
 
Download hier de juiste driver(s).
Zet ze ergens op de HDD van je pc.

Ga naar apparaatbeheer en de-installeer de scanner. (Kijk daarna nog even bij "configuratiescherm", "software" of de scannersoftware echt verdwenen is, zo niet, dan bij software nog even verwijderen.) Zet de pc daarna uit.
Ontkoppel de scanner (usb eruit) van je pc.
Zet de pc weer aan en installeer eerst de drivers. Als tijdens de installatie van de drivers gevraagd wordt om de scanner aan te sluiten, doe dat dan. Wordt daar niet om gevraagd, sluit dan de scanner pas aan nadat de driverinstallatie is voltooid,

Ik ben er bijna zeker van dat je scanner daarna probleemloos zal werken.
 
Laatst bewerkt:
Start - configuratiescherm - systeem - tabblad hardware.
 
Thanx, ik had t al gevonden inmiddels, hehe..
Het was ook niet zo'n slimme vraag :o

Ik kon alleen de scanner niet vinden, dus ik kon m ook niet loskoppelen.
Ik heb de pc uitgezet en de usb eruit gehaald.
Toen opnieuw opgestart en de drivers zijn nu geïnstalleerd..
Nou maar hopen dat t werkt straks :confused:
 
Alle moeite voor niks..
T heeft niet geholpen :(


Hoe kan t nou toch?
Ik scan trouwens wel altijd via Photoshop.. :confused:
 
JAAAAAAAA!! Het is gelukt!

Eindelijk weer normaal scannen, ik had t veeel eerder moeten vragen! :p

Echt super bedankt allemaal! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan