scanner werkt niet meer na nieuwe xp installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Hallo ik gebruik een scanjet 2300 c en die doet het super.
Nu heb ik een nieuwe XP installatie en nu werkt de scanner niet meer. Ik krijg de melding dat hij al in gebruik is.

wie weet raad ???

Misschien is het verwijderen van de scanner en daarna opnieuw installeren een optie Wel na het verwijderen de pc opnieuw opstarten en de scanner loskoppelen. Dan de installtie cd van de scanner plaatsen en de procedure volgen.

Misschien is het verwijderen van de scanner en daarna opnieuw installeren een optie Wel na het verwijderen de pc opnieuw opstarten en de scanner loskoppelen. Dan de installtie cd van de scanner plaatsen en de procedure volgen.

bedankt voor het meedenken, maar dat heb ik allemaal al gedaan.

Ik krijg sterk de indruk dat ik nieuwe drivers nodig heb om dat ik een snellere processor etc heb geinstalleerd en dat ga ik nu eerst even proberen.

suggesties blijven welkom

Het is opgelost, maar hoe snap ik nog steeds niet.

Ik heb de scanner op een andere Pc geinstalleerd en daar gaf hij ook problemen, dus ik denk dat wordt een nieuwe. Ik heb even zitten klooien met opnieuw installeren etc en opeen komt er leven in.
hij doet het nu en ik heb hem op mijn eigen pc geintaleerd en daar doet hij het nu ook weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan