Anton Doove
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2005
Beste mensen. Ik heb het volgende Scanner-probleem.
Dit beschrijf ik hieronder in de hoop dat iemand de oplossing weet.
Zelf gebruik ik de Epson Perfection 1260. Hiermee kan ik maar 1 dia tegelijk inscannen.
Deze scanner zag n.l.34 dia`s niet op de glasplaat liggen,terwijl ik ze er wel degelijk op had gelegd.
Ook bij Manual-scanning zag de scanner ze niet liggen. Is er bij manual-scanning nog een bepaalde instelling mogelijk? Zo ja,welke dan?
De afbeeldingen op die dia`s zijn wellicht wat donkerder dan normaal.
Toch kan ik met het blote oog heel goed zien wat er op staat. Dan behoort de scanner het toch ook te kunnen zien?
De hoeveelheid dia`s is belangrijk voor mijn series Powerpoint-Presentaties.
Van harte hoop ik,dat iemand met ervaring mij op dreef kan helpen,waarvoor ik alvast vriendelijk dank en groet.
Anton Doove
Dit beschrijf ik hieronder in de hoop dat iemand de oplossing weet.
Zelf gebruik ik de Epson Perfection 1260. Hiermee kan ik maar 1 dia tegelijk inscannen.
Deze scanner zag n.l.34 dia`s niet op de glasplaat liggen,terwijl ik ze er wel degelijk op had gelegd.
Ook bij Manual-scanning zag de scanner ze niet liggen. Is er bij manual-scanning nog een bepaalde instelling mogelijk? Zo ja,welke dan?
De afbeeldingen op die dia`s zijn wellicht wat donkerder dan normaal.
Toch kan ik met het blote oog heel goed zien wat er op staat. Dan behoort de scanner het toch ook te kunnen zien?
De hoeveelheid dia`s is belangrijk voor mijn series Powerpoint-Presentaties.
Van harte hoop ik,dat iemand met ervaring mij op dreef kan helpen,waarvoor ik alvast vriendelijk dank en groet.
Anton Doove