Scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

timonel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2003
Ik ben al dagen bezig om te proberen mijn scanner HP Scanjet 3300c weer aan de praat te krijgen. Hij heeft het wel gedaan op Windows XP, maar nu niet meer. nadat ik een andere computer heb.
Heb de aangepaste software voor XP en alle door HP opgegeven handelingen verricht, maar noppes.
Installeren in de veilge modus enz.
Het vreemde is dat de software voor de scanner niet in de software lijst van de comp. wil verschijnen.
De fout die wordt aangegeven bij opstarten van de scanner is Undefined Program Failure 2117 of hij doet helemaal niets en de boel loopt vast.
Kan wel het software programma testen zonder scanner wanneer hij hem weer niet kan vinden.
Aansluiting op USB rechtstreeks op de comp.
Bij de check onder Apparaatbeheer zegt de comp dat de scanner goed werkt.
Maar geen scan dus.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

heb je wel voldoende "rechten" op XP om hem te installeren.
Anders als admin installeren, of gebruiker met admin rechten.

Hij doet het weer.
Ik heb iets uit het register geschrapt waar 3000c op stond na uninstall.
Toen weer geïnstalleerd en daarna met de comp uit alles weer aangesloten. En tot mijn stomme verbazing hoorde ik het vertrouwde gebrom naast me opklinken.
Ik dank u hartelijk voor de geboden assistentie.
ik had al die dingen van HP al tig keer gedaan, maar niets hielp en nu ineens wel.

De aanhouder wint he. :thumb:

Ja zeg dat wel de aanhouder wint maar ik ben er wel dagen mee bezig geweest. Een computer moet gewoon doen wat ik zeg en geen ge***. Wat denkt dat stomme ding wel. Hij kan alleen maar optellen en aftrekken meer niet. Kapsoneslijer.
Ik zet je voor straf vannacht uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan