Ik ben al dagen bezig om te proberen mijn scanner HP Scanjet 3300c weer aan de praat te krijgen. Hij heeft het wel gedaan op Windows XP, maar nu niet meer. nadat ik een andere computer heb.
Heb de aangepaste software voor XP en alle door HP opgegeven handelingen verricht, maar noppes.
Installeren in de veilge modus enz.
Het vreemde is dat de software voor de scanner niet in de software lijst van de comp. wil verschijnen.
De fout die wordt aangegeven bij opstarten van de scanner is Undefined Program Failure 2117 of hij doet helemaal niets en de boel loopt vast.
Kan wel het software programma testen zonder scanner wanneer hij hem weer niet kan vinden.
Aansluiting op USB rechtstreeks op de comp.
Bij de check onder Apparaatbeheer zegt de comp dat de scanner goed werkt.
Maar geen scan dus.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Heb de aangepaste software voor XP en alle door HP opgegeven handelingen verricht, maar noppes.
Installeren in de veilge modus enz.
Het vreemde is dat de software voor de scanner niet in de software lijst van de comp. wil verschijnen.
De fout die wordt aangegeven bij opstarten van de scanner is Undefined Program Failure 2117 of hij doet helemaal niets en de boel loopt vast.
Kan wel het software programma testen zonder scanner wanneer hij hem weer niet kan vinden.
Aansluiting op USB rechtstreeks op de comp.
Bij de check onder Apparaatbeheer zegt de comp dat de scanner goed werkt.
Maar geen scan dus.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?