scanner|???

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilsak

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
ik heb ong 2 maanden geleden e nieuwe pc gekocht e sony vaio 2.6ghz pentium 4
probleem was dat hij iedere keer dat ik opeen msn clubje of zo een berichtje invoerde de pc afsloeg, men dacht eerst aan e virus maar z ehebben heb gecheckt in de winkel en er zat gelukig niks in
alleen moest ik even de microsoft updatedownloaden van internet en dan zou het wel goed gaan maar ik krijg dus iedere keer melding ' gelieve uw scanner aan te sluiten' terwijl alles god aan zit.
ook eens geprobeerd bij mijn ouwe pc (pacard bell) en daar neem ie hem meteen aan dus ad pc ligt het niet.
moet nu zelf de helpdesk bellen in lelystad weer alles

Geplaatst door ilsak

ook eens geprobeerd bij mijn ouwe pc (pacard bell) en daar neem ie hem meteen aan dus ad pc ligt het niet.
moet nu zelf de helpdesk bellen in lelystad weer alles

Als hij het op die andere pc (packerd bell) wel doet dan en niet op die Sony, dan ligt het toch echt WEL aan die Sony

(Tip: volgende keer spellingscontrole??)

en wat voor scanner heb je?

(en wat voor windows versie (s) )

scanner

thanks guys,
blijkbaar was ik erg moe gisterenavond want ik las mijn bericht nog even opnieuw ... shame on me...
maar om even op de vraagjes te antwoorden, de oude pc is windows 98 en de nieuwe is XP
en de scanner is een snapscan 1212 van afga.
hij deed het dus wel toen ik net de pc had en niet die update had gedaan.
bij RAF (waar ik de pc gekocht had) wisten ze ook niet wat het probleem kon zijn :-(
alsvast bedankt voor de info
groet

Misschien heb je wel nieuwe update's/drivers nodig voor je scanner om deze met die update te laten werken

opgelost

ik kreeg een tip op het werk van een ict-er, eens de usb-verwisselen met die van de printer an ja hoor hij deed het dan ..... daarmee is mijn probleem opgelost, bedankt voor het meedenken, dat van die drivers hadden we al geprobeerd maar hij deed het toen nog niet :(
thanks guys
ilse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan