Scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuray

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Hallo allemaal ...

Ik moest op school een scanner installeren het software moest ik zelf op internet vinden ik kreeg geen cd.
Ik heb het dus gevonden en geinstalleerd maar hij doet het helemaal niet goed. wat kan de probleem hiervan zijn...
alvast bedankt

Welke scanner?
Welk besturingssysteem?
Wat doet hij niet goed dan?

:)

Als je het pc opstart en naar de scanner programma gaat, gaat de programma wel open. Nadat je gescand hebt en de programma hebt afgesloten. En de scanner programma wilt openen geeft hij een fout melding aan. Start ik de pc overnieuw op, zet ik het programma weer aan dan doet hij het weerwel maar als ik het daarna afsluit en weer open doet hij het niet.:)

Geplaatst door Nuray
:)

1. Artec 1900
2. Windows XP
3. Als je het pc opstart en naar de scanner programma gaat, gaat de programma wel open. Nadat je gescand hebt en de programma hebt afgesloten. En de scanner programma wilt openen geeft hij een fout melding aan. Start ik de pc overnieuw op, zet ik het programma weer aan dan doet hij het weerwel maar als ik het daarna afsluit en weer open doet hij het niet.:)

Okay, ik denk eerder dat het aan het programma ligt dan aan de scanner als ik het zo lees. Welk programma gebruik je om te scannen?
Je hebt wel de juiste XP drivers? Heb je het al eens met de Wizard van XP geprobeerd?

het gaat om de 1236USB+Ultima 1900 Artec

weet je mischien waar ik de drivers kan vinden van deze scanner, ik heb windows xp..

groetjes..
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan