scannertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

boototter

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2004
Leuke scanner, de medion MD9458. Helaas is er noch bij Medion, noch bij Suse, noch bij Sourceforge een driver voor te vinden (behalve de obligate Winversies natuurlijk)
Is er iemand die met scannerdrivers (en dan liefst deze :D ) aan het knutselen is gegaan en mij de truc kan uitleggen?
tamelijk newbie, dus keep it simple ajb.

Ga naar de volgende site en type het MD nummer van je scanner in, dan kun je de drivers en de handleiding downloaden, Handleiding is wel in het Duits.

http://www.medion.de/

Suk6
Ton

Ik vind op die site alleen maar Windowsdrivers.

Helaas Ton, die win-drivers heb ik. Zelfs op CD (en die nieuwere had ik al eerder gedownload, inclusief de fouten erin). Handboek in meer talen erbij, inclusief NL.
Alleen, ik zoek drivers voor Linux. En die staan niet op de Medion site.

hoe dan ook dank voor het tippen,
David

pfff, schoot al voorzichtig in de stress toen ik naar de ARTEC 2000 op sourceforge ging kijken: gt6801-project per juli in alfafase stopgezet.
Maar die info zette me wel op het goede been, ooit geweten dat het een andere fabrikant was maar welke vergeet je natuurlijk vér voor je het nodig hebt.
En die laatste link van maestro12. ook stress, maar dan toch wel heel anders :thumb:
Ik ga hiermee eens rustig aan de slag. Bedankt voor jullie hulp!

David

p.s. 't is even (uitzoek)werk, maar met de erg duidelijke aanwijzingen voor het gt68xx-backend komt de scanner weer tot bloei :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan