Hallo allen,
Ik wil een getypt tekstdocument scannen en hiervoor de toets "ducument scannen"gebruikt,
Het werd gescand, dit kon ik op het scherm zien en werd automatisch opgeslagen bij
Microsoft Word. Daarachter staan de letters: D.P.E.
Ik vond D.P.E. terug in Mijn Documenten. Als ik deze map open komt er een document met allerlei gekke tekens. In een blauwe balk staat: Bestandsconversie-D.P.E.
Daaronder: De codering selecteren waarmee het bestand kan worden gelezen,
Tekst codering: geselecteerd Windows (standaard) dit is omlijnd.
Hieronder: Niet geselecteerd: "MS-DOS"
Hieronder: Niet geselecteerd: "Andere codering"
Als ik de eerste 2 aanklik (geselecteerd) komt er gen reactie
Als ik "Andere codering" selecteer en aanklik komt er rechts een vierkant met namen van landen als: West Europees.DOS > West Europees I.S.O. > V.S. >A.S.C. > maar geen Nederlands
Ra Ra wie kan mij helpen
m.vr.gr.,
Apart
Ik wil een getypt tekstdocument scannen en hiervoor de toets "ducument scannen"gebruikt,
Het werd gescand, dit kon ik op het scherm zien en werd automatisch opgeslagen bij
Microsoft Word. Daarachter staan de letters: D.P.E.
Ik vond D.P.E. terug in Mijn Documenten. Als ik deze map open komt er een document met allerlei gekke tekens. In een blauwe balk staat: Bestandsconversie-D.P.E.
Daaronder: De codering selecteren waarmee het bestand kan worden gelezen,
Tekst codering: geselecteerd Windows (standaard) dit is omlijnd.
Hieronder: Niet geselecteerd: "MS-DOS"
Hieronder: Niet geselecteerd: "Andere codering"
Als ik de eerste 2 aanklik (geselecteerd) komt er gen reactie
Als ik "Andere codering" selecteer en aanklik komt er rechts een vierkant met namen van landen als: West Europees.DOS > West Europees I.S.O. > V.S. >A.S.C. > maar geen Nederlands
Ra Ra wie kan mij helpen
m.vr.gr.,
Apart