scanprogramma's allemaal tegelijk laten lopen, aan te raden of neit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Ik laat de laatste tijd spybot, ewido, avg, ad-aware en spysweeper allemaal tegelijk draaien op hetzelfde tijdstip gedurende een uur en een half, terwijl ik dan wat naar de televisie zit te kijken(of iets anders). Ik doe dit omdat ik dan niet voortdurend zou moeten trugkomen, maar de pc een tijdje kan laten scannen in 1 keer. Mogen deze programma's tegelijk gedraaid worden? Of is dit slecht? Ik heb er in ieder geval even weinig last van als vroeger(lees nooit last, vind af en toe wel es wat spyware: ad-aware iedere week een stuk of 2-3 en spysweeper soms 1, spybot eiglijk nooit.) En vooral voor ewido en avg: mogen die twee tegelijk gedraaid worden?(let wel: ewido's realtime protection is dan uit, aleen die van avg ligt altijd aan, ewido nooit, maar die vindt al eens iets wat avg niet vind...Voorzover er ooit iets gevonden wordt uiteraard:))

spywareguard en spywareblaster worden op dat moment ook geupdated.

tegelijk ... gaat probleme veroorzaken ,daar enkele van deze programma's zelfde dingen kunne vinden en die dan niet meer kunnen wissen daar het nietmeer bestaat; een goed alternatief voor jou is hitman pro ...
www.hitmanpro.nl

en nederlands op de koop toe ... verzamelt al jouw proggramma's in een ... werkt wel enkel op XP / 2000

Nouja, als ze die dan willen wissen(en het is al verwijderd) dan denkt dat programma tog: de gebruiker heeft het al gedaan?? Want tijdens het scannen mag je toch ook gewoon blijven doorwerken op je pc, en dat doorwerken kan zijn dat je je prullenbak leegmaakt(waar een eventueel virus inzit) en dan is dat ook weg. Dat programma maakt daar tog geen probleem van?? weg = weg

Geplaatst door Serverdude
tegelijk ... gaat probleme veroorzaken ,daar enkele van deze programma's zelfde dingen kunne vinden en die dan niet meer kunnen wissen daar het nietmeer bestaat; een goed alternatief voor jou is hitman pro ...
www.hitmanpro.nl

en nederlands op de koop toe ... verzamelt al jouw proggramma's in een ... werkt wel enkel op XP / 2000

Ga naar ZOEKEN en type daar Hitman pro ,en je zal versteld staan hoe men daar over denkt!

Alle programma's tegelijk laten lopen zou ik afraden.
Hitman pro helemaal niet gebruiken.
en hitman pro is geen programma voor het verwijderen van iets maar een schil om allemaal al bestaande programma's heen.
In hitman pro zitten ook de programma'sdie jij nu gebruikt en die gaan allemaal na elkaar werken.
Maar nu bepaal jij wanneer jij iets wilt uitvoeren.
Als je hitman pro zou gebruiken dan bepaalt die schil dat en dat kun je niet stoppen.
Ook zitten er programma's in die maar voor dertig dagen werken en daarna moet je ze betalen.

Geplaatst door Serverdude
www.hitmanpro.nl

zoals BANDIT123 zegt is dit geen goede tip ... het proggie doet meer slecht dan goed ...

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=52

Vergeten te zeggen: hitmanpro draai ik ook niet zo graag: je kunt namelijk niet zien of er wat gevonden is, hij sluit dan meteen de programma's af:confused: Ik zie toch wel graag als er iets gevonden is, wat op deze manier dan ook gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan