scanwise

Status
Niet open voor verdere reacties.

testo

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
heb een scanner van agfa en heb de software van het net gedownload en geinstaleerd en heb dan de scanner geinstaleerd maar als ik dan de software wil aanklikken dan geeft hij een foutmelding van windows en sluit hij af heb al alles geprobeerd bij configuratiescherm zegt hij dat de scanner perfect werkt maar toch wilt de software niet marcheren oh ja het is een snapscan e 20 van agfa en werk met windows xp home

wie kan mij helpen aub

ik dank u testo

Kun je de precieze foutmelding hier neerzetten? Misschien dat we er wat mee kunnen.

Laatst bewerkt:
e20 zelfde probleem

hi,

ik heb hetzelfde probleem met men xp en snapscan e20..... hij laad de preview en dan crash tie, ik ben er al achter dat het aan de selectie ligt, als je die niet op auto zet dan kan je je preview volledig zien. Maar je moet dan toch selecteren om te scannen en dan crash tie alsnog.
Ik heb al vanalles geprobeerd, geen geluk.

Er was eens een optie om in je taskmanager de prioriteit van 'scanwise.exe' te verlagen, maar dat hielp ook niet.............

ik krijg er echt het s****t van, vroeger werkte ie wel op xp, waarom kunne ze nu geen deftige drivers meer maken grrrr!!!!!!!!!!!

als je een oplossing hebt PLS mail ze me

groeten
mordred

topeca,

gevonden,

ok, dit werkt voor mij:
scanner : snapscan e20

oplossing:

1 installeer je originele cd software, dan zaagt je pc dat ie niet compactibel is met xp.

2 installeer de 2.0scanwiwse van agfa

het zou nu moeten werke, ik weet ook niet waarom ie het niet doet als je enkel ineens de xp versie installeert.......misschien installeert de originele iets dat in de xp versie vergeten is en wordt gebruikt door de xp versie............kweet het niet, maar het werkt wel

groetjes
mordred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan