Scarface D3DERR_INVALIDCALL probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter wjr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wjr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
Hey,

Ik had eerst scarface op vista gezet maar dan was het beeld heel troebel, op internet hebben ze gezegt dat ik het op xp moet zetten dus heb ik met virtual pc een xp-pc aangemaakt en scarface geinstalleerd maar als ik wil starten zegt hij
D3DERR_INVALIDCALL Code: 2156, facility: 2166, severity: 1
Kan iemand mij helpen, wil echt zeer graag kunnen spelen

Alvast bedankt

Wjr

Scarface D3DERR

Hey ik heb hetzelfde probleem met het spel tijdens een vm sessie, op mijn laptop heb ik xp draaien en daar krijg ik een andere melding maar werken doet het niet, ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Groet
Frans

Hey ik heb hetzelfde probleem met het spel tijdens een vm sessie, op mijn laptop heb ik xp draaien en daar krijg ik een andere melding maar werken doet het niet, ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Groet
Frans

Frans, het is niet erg beleefd om in te breken op iemands anders topic, zeker omdat jij een andere foutmelding krijgt.

En voor de topicstarter, installeer dan gewoon XP op je computer, want met virtuele crap heb je meestal probelemen ;)

Maar dat is maar mijn gedachte hierachter.

inbreuk

Taartman,

Sorry hoor maar ik kom voor het eerst op de topicsite en had niet in de gaten dat je niet zomaar iets kon schrijven over een probleem wat op het zelfde neerkomt. Ik wist ook niet dat je dan zelf een nieuw topic moet openen. Het leek me gemakkelijker om onder de vraag van wjr een zelfde vraag te deponeren.

Nogmaals sorry

Groet
Frans

Taartman,

Sorry hoor maar ik kom voor het eerst op de topicsite en had niet in de gaten dat je niet zomaar iets kon schrijven over een probleem wat op het zelfde neerkomt. Ik wist ook niet dat je dan zelf een nieuw topic moet openen. Het leek me gemakkelijker om onder de vraag van wjr een zelfde vraag te deponeren.

Nogmaals sorry

Groet
Frans

Joh, voel je niet zo aangevallen. Ik liet alleen even weten dat het hier zo werkt.:)
Gewoon eventjes je eigen topic aanmaken, met een duidelijke titel, en dan helpen we jou ook. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan