Scarface Probleem op de pc!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjappie14

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Ik heb net nieuwe computer, scarface gekocht en geinstaleerd. maar als ik klaar ben met de instalatie krijg ik een foutmelding: SCARFACE(TM) The World is Yours werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. Dat was die melding, en dan kan ik alleen maar drukken op ''programma afsluiten'' ook nooit een melding meer gekregen. weet iemand hoe ik het probleem kan oplossen of geef tips hoe ik het kan oplossen.

Alvast Bedankt!!

MvG Jasper!;)

WELKOM OP HELPMIJ

nieuwe pc?

zit je nu met vista?

deed ie het voorheen wel?

Okee Bedankt ik hoop dat je het vind:thumb: want ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen :confused:

je kan altijd proberen om het te openen in de compatibiliteitsmodus.
Mss is er iets misgelopen tijdens de installatie? Doe eens een chkdsk, ook op bad blocks en defragmenteer je HDD volledig voor je het spel installeert (eventueel in de veilige modus)

selecteren, en kijken naar de info, eventueel rechtermuisknop --> eigenschappen, of:
uit menu programma's kopiëren naar het bureaublad en aan de andere kant zetten van alle andere pictogrammen.
Als het niet meer in menu programma's staat, gaan kijken op de mappen op je HDD

Ok, ik weet al wat het probleem is! ik heb de test gedaan en alles was perfect behalve de videokaart, want die lijkt wel ouderwets!:eek: Dus bedankt jongens voor het advies, ik ga naar de winkel en een nieuwe dikke gamers videokaart kopen!

MvG Jasper!:thumb:

Ok, ik weet al wat het probleem is! ik heb de test gedaan en alles was perfect behalve de videokaart, want die lijkt wel ouderwets!:eek: Dus bedankt jongens voor het advies, ik ga naar de winkel en een nieuwe dikke gamers videokaart kopen!

MvG Jasper!:thumb:
en je had nieuwe pc?????

suc6 ermee

laat ff weten wat je haalt en of werkt dan

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan