Scarface - The world is yours

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippetje34

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
hallo allemaal,

sinds vandaag heb ik scarface gekocht.
maar toen ik het had geinstalleerd en wou spelen zei hij dit: d3d2_29.dll kan niet worden gevonden of zo...

maar er zat een DirectX9c bij (die had ik al) maar tog heb ik hem er op gezet.
toen ik dat had gedaan en opnieuw op had gestart was die dll melding weg! :)
maar toen zei hij :

Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license.

what the ... is dit voor in hemelsnaam voor een melding ? ik heb hem sinds vandaag gekocht(18-05-07):shocked:

Tja, waar heb je hem gekocht? Gewoon, in een winkel met kassabon? Dan ga je hem ruilen.

En zoniet, dan ben je opgelicht. Heb je er geen productkey of serialnummer bijgekregen?

Tja, waar heb je hem gekocht? Gewoon, in een winkel met kassabon? Dan ga je hem ruilen.

En zoniet, dan ben je opgelicht. Heb je er geen productkey of serialnummer bijgekregen?

Ik heb hem in Freerecord shop gekocht in sneek...
en ik heb geen serial er bij gekregen(bij instalatie was dat ook niet nodig -> teminste hij vroeg er niet om.

er staat dat ik binnen 48 uur met orginele kassabon kan inruilen...

maar ik denk niet dat me vader ff voor de lol gaat naar sneek om zo'n spel... terwijl wij in koudum wonen:P

Nee, dat begrijp ik, maar ik heb je probleem hier op Helpmij gevonden en zover ik kan zien ook met een oplossing. En dan bedoel ik de reply van grueber bijna onderaan de eerste pagina van die thread. Hopelijk heb je er wat aan.

Laatst bewerkt:
hey Boeing, tnx voor je oplossingen :)ben gister tot 3 uur 's morgens er mee bezig geweest:P ik was half 3 al klaar alleen ik moest nog ff scarface spelen, maar toen werd het ook al laat:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan