scarface the world is yours

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm okey, scarface start nu op, aleen nog niet echt op de manier waarop het zou moeten gaan. Zoals je kan zien op deze screenshots:
Scarface2007-08-1714-21-22-92-kopie.jpg

Scarface2007-08-1714-25-08-69.jpg

Scarface2007-08-1714-26-18-17.jpg


Ik snap niet waarom het er zo uit ziet want ik heb net een nieuwe pc met een goede videokaart ( GeForce 8500, 512mb, DirectX 10)
Ook de andere systeemeisen haal ik met gemak.

Scarface2007-08-1714-28-28-72.jpg

Dat zijn de enige display options die je kunt veranderen..

Weet iemand waarom het er zo uit ziet en wat ik er tegen kan doen???:confused:
 
Wat voor videokaart heb je?Probeer het spel eens in zijn laagste resolutie te spelen.
Verder staat er ,als het goed is op de dvd een progje waarmee automatisch de meest ideale instellingen worden gebruikt.
Het lijkt mij dat je video kaart niet geschikt is. Misschien kun je de nieuwste drivers downloaden.

mvg Dick
 
zoals ik al zei heb ik net een nieuwe pc met een goede videokaart:
GeForce 8500, 512mb, DirectX 10

lijkt me genoeg aangezien de recommend systeemeisen GeForce 6800, 128 mb, DirectX 9.0 zijn

Ik heb gister ook al een nieuwe driver geinstalleerd..
 
Heb je al geprobeert de Compatibiliteit van het spel terug te zetten naar Win XP? Want volgens het Scarface Forum is dit een probleem met openGL en DirectX 10. Je zou het even kunnen proberen.
 
zoals ik al zei heb ik net een nieuwe pc met een goede videokaart:
GeForce 8500, 512mb, DirectX 10

lijkt me genoeg aangezien de recommend systeemeisen GeForce 6800, 128 mb, DirectX 9.0 zijn

Ik heb gister ook al een nieuwe driver geinstalleerd..

Je hebt een snellere videokaart dan dat ik heb dus vermoed ik dat je idd gezeur met vista hebt. Ik heb vista er afgegooid en gewoon weer xp geinstalleerd. Werkt beter en sneller dan Vista.

mvg Dick
 
uhmm en kun je ongeveer uit leggen hoe ik dat moet doen ?


Als het goed is heb je op je buroblad het icoon van het spel staan. Die waar je het spel mee opstart. Druk daar eens met de rechter muisknop op en ga naar het tabje Compatibiliteit.

Daar kan je em op Windows XP SP2 zetten. Probeer daarna het spel nog eens.
 
hij stond al op XP SP2
Er staat geen eens Vista bij..

Ik heb de andere compatabiliteiten ook geprobeerd, geen 1 werkt
 
dit is geen pc beperking

dit spel werkt niet op vista!!!

bij mij precies het zelfde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan