Scarface

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerben9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
ik heb deze fout
http://img264.imageshack.us/img264/3636/probleemps1.png

iik heb hier eens rond zitten kijke en dan zou je dit allemaal kunnen doen dan zou ie het wel doen:

- Start -> Uitvoeren -> MSinfo32.exe (Sectie Onderdelen -> Probleemapparatuur)
- Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe (Secties Toepassing en Systeem: Type Fouten en Waarschuwingen)
- Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc (apparaten met een rode X ervoor of een gele ! ervoor)
- Start -> Uitvoeren -> Dxdiag.exe (alle meldingen & waarschuwingen bij de tests)

ik heb alles dus gedaan en hij vind geen problemen....
iemand nog een ander idee zodat ie het wel kan doen of heb ik iets over het hoofd gezien??

greetz gerben:D

vraagje.

Waarneer gebeurd het en hoe vaak?

Want zo te zien ligt het wel aan je DirectX maar die foutmelding moet te verhelpen zijn. Kan je zeggen wat voor DirectX versie je hebt?

Wat je ook even kan proberen is de versie die je nu hebt verhogen of verlagen van een versie. Of de zelfde opnieuw instaleren en de instalatie opvragen via de website van mircrosoft. Doet hij het dan nog niet moet er beter naar gekeken worden.

Waarneer gebeurd het en hoe vaak?

Want zo te zien ligt het wel aan je DirectX maar die foutmelding moet te verhelpen zijn. Kan je zeggen wat voor DirectX versie je hebt?

Wat je ook even kan proberen is de versie die je nu hebt verhogen of verlagen van een versie. Of de zelfde opnieuw instaleren en de instalatie opvragen via de website van mircrosoft. Doet hij het dan nog niet moet er beter naar gekeken worden.

9c heb ik geinstalleerd staan ik kan het spel helemaal niet starten...
greetz gerben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan