Beste....,
We (mijn vrouw en ik) willen van KPN af en hebben dus een beetje rond gekeken in het land der aanbieders.
Ik ben onder andere op de site van Scarlet one beland en het enige dat ik op die site kon was mijn gegevens afgeven zodat ik informatie kon krijgen.
Ik moest mijn adres opgeven en mijn telefoonnummer.
In de auto werd ik een aantal dagen later gebeld.
De dame kon mij een pakket aanbieden die ik geheel vrijblijvend 7 dagen kon uitproberen.
Als ik binnen 7 dagen het servicenummer (0900) dat op de site stond zou bellen dan kon ik het aanmelden cancelen.
Deed ik niets dan werd ik automatisch lid.
Het gesprek werd opgenomen en ik voelde me nogal overdonderd.
Gisteravond heb ik thuis nog maar een keer gezocht op Scarlet One op het internet.
Ik wil namelijk geen Internet, want dit heb ik op een andere manier geregeld.
Ik wil gewoon van KPN af.
Helaas meost ik Internet er bij nemen, want scarlet One bied het bellen aan over het internet.
En je kunt niet bellen over het internet als je geen internet hebt (klinkt ook wel logisch).
Op de site staat echter:
Als je een hogere snelheid wil (512 down / 256 up) dan betaal je uiteraard meer abonnementsgeld.
Wil je een lagere snelheid dan betaal je 25 euro.
Er staat niet bij of dit eenmalig is, of dat dit je toekomstige abonnementsgeld is.
De helpdesk kon me hierin ook niet helpen.
Verder staat er niets in over het mobiel bellen.
Ik heb gehoord dat je voor 2,50 euro per maand mobiel kan bellen, zoveel je wil.
Maar of dat waar is....
Heeft iemand ervaring met Scarlet one?
En zouden jullie plussen en minnen willen noemen?
Misschien zijn er andere (betere) providers voor het bellen (nogmaals: internet hoeft er niet bij te zitten).
Alvast bedankt voor het meedenken!
groet,
Dave.
We (mijn vrouw en ik) willen van KPN af en hebben dus een beetje rond gekeken in het land der aanbieders.
Ik ben onder andere op de site van Scarlet one beland en het enige dat ik op die site kon was mijn gegevens afgeven zodat ik informatie kon krijgen.
Ik moest mijn adres opgeven en mijn telefoonnummer.
In de auto werd ik een aantal dagen later gebeld.
De dame kon mij een pakket aanbieden die ik geheel vrijblijvend 7 dagen kon uitproberen.
Als ik binnen 7 dagen het servicenummer (0900) dat op de site stond zou bellen dan kon ik het aanmelden cancelen.
Deed ik niets dan werd ik automatisch lid.
Het gesprek werd opgenomen en ik voelde me nogal overdonderd.
Gisteravond heb ik thuis nog maar een keer gezocht op Scarlet One op het internet.
Ik wil namelijk geen Internet, want dit heb ik op een andere manier geregeld.
Ik wil gewoon van KPN af.
Helaas meost ik Internet er bij nemen, want scarlet One bied het bellen aan over het internet.
En je kunt niet bellen over het internet als je geen internet hebt (klinkt ook wel logisch).
Op de site staat echter:
Als je een hogere snelheid wil (512 down / 256 up) dan betaal je uiteraard meer abonnementsgeld.
Wil je een lagere snelheid dan betaal je 25 euro.
Er staat niet bij of dit eenmalig is, of dat dit je toekomstige abonnementsgeld is.
De helpdesk kon me hierin ook niet helpen.
Verder staat er niets in over het mobiel bellen.
Ik heb gehoord dat je voor 2,50 euro per maand mobiel kan bellen, zoveel je wil.
Maar of dat waar is....
Heeft iemand ervaring met Scarlet one?
En zouden jullie plussen en minnen willen noemen?
Misschien zijn er andere (betere) providers voor het bellen (nogmaals: internet hoeft er niet bij te zitten).
Alvast bedankt voor het meedenken!
groet,
Dave.