Scart/tulp naar VGA/DVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

11221122

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Hallo,

Ik wil graag mijn Digitenne Tuner aansluiten op mijn monitor (LG Flatron W2452TX). Nu wil ik dit Scart/Tulp naar VGA/DVI doen. Is dit alleen mogelijk met converters of zijn daar ook andere manieren voor? En als het alleen met converters kan, waar kan ik die krijgen?

Mvg,

Oke, Er is dus helemaal geen andere mogelijkheid dan dat dure?

Mvg,

Volgens mij lag er bij de aldi een digitale TV-kaart voor in je computer voor iets van 20€. Ik zou even naar de aldi lopen en kijken of dat wil.(Ik weet namelijk niet of er een kaart in kan of dat de kaart dvb-ready is.)

Probleem is dat je een analoog video signaal (scart/tulp) om moet zetten naar digitaal (DVI)... daar komt een bakje elektronica aan te pas....

VGA is toch ook analoog? Het ging mij er ook om. Welk is het goedkoopst en het makkelijks om toe te passen?

Mvg,

Volgens mij lag er bij de aldi een digitale TV-kaart voor in je computer voor iets van 20€. Ik zou even naar de aldi lopen en kijken of dat wil.(Ik weet namelijk niet of er een kaart in kan of dat de kaart dvb-ready is.)

Inderdaad is dat een veel goedkopere oplossing, scart van digitenne ontvanger aan de tv-kaart in PC knopen... maar dan zit er wel een PC tussen... :confused:

Je hebt van digitenne zelf ook een pc kaart. Die kan je aansluiten met USB. Maar aan weeer een pc nodig.

Nog een vraag nu. Als dit probleem alleen maar opgelost kan worden boven de 100 euro gemiddeld. Kan ik net zogoed een nieuwe TV erbij kopen, hij hoeft niet zo groot te zijn. 24 inch, 26 inch. En dan met HDMI of DVI of VGA erop zodat ik mijn pc aan dat scherm kan hangen. Ik heb namelijk een groot bureau, een hoek bureau en ik heb daar op dit moment een 24 inch en een 18 inch staan nu heeft die 18 inch alleen maar vga en voor de rest niets. En deze is ook al aan vervanging toe. Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een tv kan vingen met die vereisden. En het liefst onder de 300 euro.

Mvg,

Bedankt, ziet er goed uit! Maar ik neem hem niet omdat ik niet kleiner wil gaan dan wat ik nu heb 24 inch. In het begin was het groot voor mij. Nu is het normaal. Dus ik ben bang dat als ik ze samen op 1 bureau heb dat ik hem al snel te klein vindt. Dus ik wil groter of het zelfde.

Mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan