Schadend virus ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PiesDescalzos

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Hallo,
Ik heb altijd gezweerd dat ik msn-virussen wel zou herkennen, niet dus.
Ik heb dit soort aangeklikt: hzzp://*jouw mail*.prime-party-pics.com
Hij is vrij nieuw en ik krijg niet echt duidelijke zoekresultaten bij google.
Wat denken jullie, is deze heel schadend? En beter, weet iemand hoe ik dit er weer af kan krijgen? Nu stuurt mijn msn dus ongevraagd deze link steeds door, ook als ik offline ben.
Alvast erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Ja dat had ik gezien, maar hoe bedoelt u 'gewoon je systeem scannen'..? Waarmee, ja wat betreft pc-beveiliging ben ik nogal een leek.
Hoe kan ik het schadelijke bestand vinden, staat het ook ergens in een bepaalde map oid?

Ja dat had ik gezien, maar hoe bedoelt u 'gewoon je systeem scannen'..? Waarmee, ja wat betreft pc-beveiliging ben ik nogal een leek.
Hoe kan ik het schadelijke bestand vinden, staat het ook ergens in een bepaalde map oid?

Met wat voor een virusscanner draait u momenteel?
Daar moet dan ook wel een scanfunctie opzitten

AVG, dus als ik die laat scannen, vindt hij dat over het algemeen wel?
Maar denkt u dat het een schadelijk virus is?

Ja, als het goed is als hij klaar is met scannen dan laat hij een hele lijst zien van wat tie allemaal gescand heeft en alle geinfecteerde bestand(en).. als AVG een verwijder-virus-functie heeft dan doe je dat, anders verwijder je het virus handmatig bijvoorbeeld:

Er zit een virus in :

C/program files/voorbeeld/voorbeeld1

dan verwijder je voorbeeld1 en dan is het virus als het goed is, verwijderd

en ik denk bovendien dat alle virussen redelijk schadelijk zijn, ik heb ze niet al te graag in me systeem tenminste:P

Laatst bewerkt:
Oke dat zal ik dan ook even proberen. Mijn AVG is nog steeds aan het scannen, maar heeft nog niks gevonden.
Ik heb msn 8.0 er ook afgehaald en ga dat er weer opnieuw opzetten, of zal dat geen nut hebben?

ja kopt, en de AVG ook niet. Betekent dat er dan geen virus meer is oid?
Zou het opnieuw installeren van Msn helpen?

Merk je dat je computer trager is?
Krijg je soms ongewild reclame pop ups ?
Rare meldingen?

Zoja dan is die nog aanwezig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan