Schaduw op alle objecten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tripaos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Ik zal het probleem zo goed mogelijk proberen uit te leggen, al weet ik zelf niet wat er juist aan de hand is.

Sinds vandaag zijn alle tekst, kaders, objecten, iconen, ... op mijn computer geschaduwd (zoals je een lettertype kan schaduwen in Word). Een afbeelding op zich wordt wel goed weergegeven. Schaduw is er enkel langs de rand van het object of bij tekst. Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt heeft. Een virus, verkeerde instelling,... ? :confused:

Dit is zeer frustrerend om op te kijken. Alsof je alles dubbel ziet. Ik heb al een systeemherstel gedaan naar een punt waarop alles nog in orde was, maar geen resultaat. Heb ook de laatste videodrivers voor mijn beeldkaart geinstalleerd, doch weer geen resultaat. Heb ook zowat alle instellingen nagekeken die ik zowat weet staan, maar ik wind geen oplossing vor het probleem.

Mijn besturingssysteem is Windows XP Pro en als grafische kaart heb ik een GeForce FX 5200.

Iemand enig idee wat ik kan doen om dit te verhelpen?

Welkom op Helpmij.:)

Heb je de stekker, van de monitor naar je pc, al eens losgehaald en weer goed aangedrukt?

PS omdat je net lid bent, heb ik je vraag verplaatst.
Diversen -->Beeldscherm/LCD
Graag de volgende keer een betere sectie zoeken voor je vraag.

Inderdaad, dat heeft geholpen. :D Ik dacht wel dat het iets voor de hand liggend zou zijn. :o
In ieder geval zeer bedankt voor de hulp. Thx.

PS 'k zal proberen volgende keer een meer gepaste sectie te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan