Schaduwletters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Goedeavond,

Mijn dochter wil graag schaduwletters maken voor haar werkstuk op school en volgens haar kan dat met word.
Zelf ben ik daar niet zo in thuis dus is er iemand die mij verder kan helpen of moet ik daarvoor een ander programma hebben?
Alvast bedankt.

Selecteer de letters en kies onder het menu 'opmaak' voor 'lettertype'.
Op het tabblad lettertype, kun je kiezen voor verschillende effecten, bv schaduw, contour, relief of verzonken.

Groetjes Serra

Voor meer mogelijkheden kun je een extra werkbalk tevoorschijn halen.

Zie plaatje.

Bijlagen

• schaduw.jpg
    schaduw.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 160
of met invoegen->figuur-> wordart. Daar maken véél scholieren hun voorblad van een werkstuk mee:)

( overigens hoort dit niet in overige software maar in word :))

Hoi,

Heel erg bedankt voor jullie reactie allemaal,ze is er zeer mee geholpen en ik ook trouwens!
thnx.

schaduwletters.

Het antwoord dat is gegeven in 2000- 2002 is achterhaald. Bij de nieuwe Microsoft Word kan ik het niet terugvinden. Is het nog wel te doen?

Deze vraag is, op een paar weken na, 10 jaar oud. Lijkt mij niet gek dat de gegeven oplossing niet meer werkt (overigens nog steeds wel in 2003). Het is niet de bedoeling dat je in oude vragen van iemand anders een eigen vraag stelt, en al helemaal niet als die vraag is opgelost. Als je met de aangedragen oplossing(en) niet uit de voeten kunt, maak dan een eigen vraag aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan