Hallo,
Gisteravond had ik gewoon nog netwerk verbinding.
Deze ochtend startte ik de pas nieuwe Laptop op en had ook verbinding. Vervolgens heb ik hem
afgesloten en iets later weer opnieuw aangezet. Ik opende Internet Explorer maar ik bleek geen
verbinding meer te hebben.
Ik opende het netwerk centrum, waar nu geen netwerken meer in stonden.
Ik klikte op "Verbinding met een netwerk maken", maar hier komen geen netwerken te staan
terwijl mijn Linksys WRT169Nv2 gewoon aanstaat. Op mijn gewone computer heb ik gewoon internet.
Ik klikte op "Waarom kunnen er geen netwerken gevonden worden?", daaruit blijkt dit:
Schakel de voorziening van Draadloos netwerkverkeer in.
Hiervoor gebruikt u een schakelaar (doorgaans aan de voor- of zijkant van de computer)
of een toetsencombinatie.
Ik zou niet weten wat ik hiermee moet.
Ik zou wel graag weer internet hebben op mijn Laptop
Computer:
Windows Vista
Acer Aspire 7730g-664G100MN
802.11a/b/g/Draft-N WLAN
-----------------------------------------------
Computer Spec's: Staan vast en zeker op Google
Alvast Bedankt
Gisteravond had ik gewoon nog netwerk verbinding.
Deze ochtend startte ik de pas nieuwe Laptop op en had ook verbinding. Vervolgens heb ik hem
afgesloten en iets later weer opnieuw aangezet. Ik opende Internet Explorer maar ik bleek geen
verbinding meer te hebben.
Ik opende het netwerk centrum, waar nu geen netwerken meer in stonden.
Ik klikte op "Verbinding met een netwerk maken", maar hier komen geen netwerken te staan
terwijl mijn Linksys WRT169Nv2 gewoon aanstaat. Op mijn gewone computer heb ik gewoon internet.
Ik klikte op "Waarom kunnen er geen netwerken gevonden worden?", daaruit blijkt dit:
Schakel de voorziening van Draadloos netwerkverkeer in.
Hiervoor gebruikt u een schakelaar (doorgaans aan de voor- of zijkant van de computer)
of een toetsencombinatie.
Ik zou niet weten wat ik hiermee moet.
Ik zou wel graag weer internet hebben op mijn Laptop

Computer:
Windows Vista
Acer Aspire 7730g-664G100MN
802.11a/b/g/Draft-N WLAN
-----------------------------------------------
Computer Spec's: Staan vast en zeker op Google

Alvast Bedankt