schakelaar draadloos internetverbinding doet het niet meer. wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur0303

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2011
Ik heb een HP dv6-1240ed en sinds een paar dagen doet mijn schakelaar het niet meer, ook de volumeregelaar is stuk. Ik heb overal gezocht om hem toch te activeren maar ik kan het niet vinden. De computer geeft steeds aan dat ik die schakelaar moet indrukken maar dat kan dus niet. Weet iemand hoe ik draadloos internet toch kan aanzetten zonder dat knopje?

Als dat niet lukt kan je altijd nog een usb stickje (Wireless USB adapter) aanschaffen.

Als dat niet lukt kan je altijd nog een usb stickje (Wireless USB adapter) aanschaffen.

Ja hoor hállo .....
TS moet gewoon zorgen dat de hardware van haar laptop goed functioneert waardoor ze dit soort problemen niet meer heeft.
Met die draadloze netwerkkaart is helemaal niks aan de hand.

Kortom: een héél raar advies dus!

Ja hoor hállo .....
TS moet gewoon zorgen dat de hardware van haar laptop goed functioneert waardoor ze dit soort problemen niet meer heeft.
Met die draadloze netwerkkaart is helemaal niks aan de hand.

Kortom: een héél raar advies dus!

Ik dacht ook dat ik zei ALS het niet lukt, kan dat ALTIJD nog....
Natuurlijk is 80% een software probleem maar die 20% moet je niet volledig ontkennen.

http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html

Voor het zefde is het wel een hardware probleem. Kan je beter kijken of zo'n usb stickje wel werkt (lenen of kopen a 10/15 euro), dan een monteur inschakelen of niet??

Klep nog effe lekker door ..... blijkbaar wil je gewoon het laatste woord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan