Schakelaar Draadloos Netwerkverkeer - Asus L3400TP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenairo16

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hoi,

ik wil op internet gaan met mijn laptop.
maar steeds komt er een melding met :Zorg ervoor dat de Schakelaar Draadloos Netwerkverkeer op uw computer in mijn geval laptop is ingeschakeld.

Weet iemand toevallig waar die zit?

Bij voorbaat dank,

Jenairo

Het verschilt tussen laptops waar hij zit, maar vaak kan je hem ook software matig aanzetten.

dit doe je bij je configuratie scherm en dan (xp) netwerk connecties, hier zie je als het goed is je draadloos netwerk kaart grijs weergegeven, deze zet je aan en dan gaat het als het goed is werken

(aanzetten doe je door met de rechtermuisknop op het icoontje te klikken en en activeren)

Op deze Asus: Fn+F2 [dus de functie omschakeltoets Fn en de F2 functietoets tegelijk indrukken].... meestal staat er ook een symbooltje bij op de F-toets...
Wireless staat default op "uit" om accu te sparen.....

Ja ik probeer het wel fn + F2 heb ik al geprobeerd en dat werkt niet want er loopt nu een 15 meter lange kabel recht door het huis en dat is neit zo prettig :P (voor me moeder)

ik zie alleen maar uitschakelen bij netwerkverbindingen

zie me kaart er wel tussen staan maar kan hem alleen uitschakelen

kan je er geen programma voor downloaden om je wifi aan te zetten?

Is het plotseling uitgevallen en werkte het eerst wel? Heb je Windows opnieuw geinstalleerd op dit apparaat?

nee dat niet

ik heb hem pas gekregen maar moet dat allemaal echt ?

want ik weet echt niet hoe ik wi-fi anders in moet schakelen

Laatst bewerkt:
Nee je hoeft Windows niet opnieuw te installeren.... Maar het komt vaker voor dat iemand het opnieuw installeerd en dan vergeet erbij de zogenaamde "launchmanager" vanaf de CD die je bij de laptop krijgt te installeren... en die launchmanager verzorgt alle extra functies die onder de Fn toets zitten, zoals het inschakelen van WiFi, omschakelen van beeldscherm, etc.
Misschien moet je die launcher even opnieuw installeren...

Zie je nergens een lampje aan en uit gaan of een icoontje in de systemtray verschijnen als je op Fn+F2 drukt?

nee ik heb geen cd's en dergelijke gehad

maar kan ik die niet ergens downloaden zo een launch manager?

Op de Asus site....

Bij Asus heet het geen "Launchmanager" maar "Hotkey driver"

Hier te beginnen: http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Model invullen: Notebook , L3000 series, L3tp

Dan bij Utilities.... > Hotkeydriver

Maar kijk eens op je harde schijf of daar niet ergens een partitie of een map "recovery" of "backup" o.i.d. op staat met alle drivers erin....

ik heb hotkey nu maar ik zie niet iets om een hotkey te maken voor wifi:S moet ik dan nog iets doen want ik kan in een lisjt keizen om hotkeys voor te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan