schakelbord probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbreen

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Ik maak gebruik van klant contact systeem van microsoft. nu heb ik een formulier aangemaakt als test nu wil ik het formulier openen via het bestaande schakelbord.
nu maak ik een schakelbord item aan via schakelbord beheer.
Maar ik krijg een fout melding.

De database heb ik bijgevoegd en het formulier heet Query1 en moet onder de tabellen via schakelbord worden geopend.

:eek:

Jack

Bijlagen

Helaas lukt het me niet om de bestanden uit te pakken. Welke foutmelding krijg je overigens?

Bij welk formulier krijg je de foutmelding? Bij mij doen ze het allemaal.

Michel

Ik heb een formulier er bij gemaakt en deze wil ik in het schakelbord opnemen onder tabellen.

Doe je dat dan niet via Schakelbordbeheer? Want zelf in de tabel rommelen werkt inderdaad meestal niet.

Michel

ik gebruik schakelbord beheer.
-> dan kies ik schakelbord pagina Tabellen.
-> dan bewerken
-> dan nieuw
-> type ik de naam in.
-> opdracht: formulieropenen in bewerkings mode.
-> kies ik het gemaakte formulier.
-> ok en klaar.
Als ik het schakelbord gebruik en kies ik tabellen krijg ik de melding.
Fout 2465 tijdens uitvoering.
Kan het veld option9 niet vinden waarna het wordt verwezen in de expressie.

Ik krijg hetzelfde, maar ik weet denk ik wel hoe het komt. Heb zoiets ook bij de hand gehad in 2003.

Op het Schakelbord formulier staan maar 8 opties met knoppen. Zodra je een 9e optie toevoegt, heb je dus een probleem, omdat hij het item niet kan aanmaken.
Je moet dus het Schakelbord in Ontwerpmodus zetten, en bijvoorbeeld de onderste knop en label kopiëren, en de namen Option9 en OptionLabel9 (of zoiets) geven. Voor de zekerheid neem je de namen over van de Option8 knop en label, en verander je het getal.

Michel

klopt is de oplossing gewoon schakelbord aanpassen en een knop toevoegen met dezelfde optie, alleen de getallen aanpassen naar 9 in dit geval.

Bedankt.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan