Schakelbord verwijder, nieuw formulier in de plaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stabiloy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Hey!

ik maakte eerste gebruik van een schakelbord. Nu heb ik zelf een uitgebreider formulier gemaakt die zich opent bij het starten van acces. Dit heb ik ingesteld via extra -> opstarten. Hij opent dan ook netjes het formulier overzicht.

Nu heb ik het formulier schakelbord weggegooit. Alleen wil hij hem nog steeds openen bij het starten van access 2003. Hoe kan ik zorgen dat hij het schakelbord niet meer opent?

Alvast bedankt,
Nick

Het schakelbord maakt ook gebruik van een tabel (Switchboard Items); die zou je ook eens weg kunnen gooien.

ook dit mag niet helpen. Staat het nog ergens anders ingesteld, dan alleen onder extra --> opstarten?

Misschien dat er een autoexec-macro is waarin staat dat het schakelbord geopend moet worden.

Rebmog

ik zie alleen mijn aangemaakte macro's zit het misschien in een onzichtbaar bestand? Zo ja hoe kan ik die weergeven?

Het makkelijkst is, een nieuwe db maken, en alle objecten zoasl tabellen, formulieren, macro's etc te importeren. Dan ben je denk ik wel van het probleem af. Schakelborditems die op de verkeerde manier worden verwijderd, zoals jij waarschijnlijk hebt gedaan, kunnen irritant lang blijven zitten. En een nieuwe db maken en alles importeren is hooguit 5 minuten werk.

Het makkelijkst is, een nieuwe db maken, en alle objecten zoasl tabellen, formulieren, macro's etc te importeren. Dan ben je denk ik wel van het probleem af. Schakelborditems die op de verkeerde manier worden verwijderd, zoals jij waarschijnlijk hebt gedaan, kunnen irritant lang blijven zitten. En een nieuwe db maken en alles importeren is hooguit 5 minuten werk.

Het wilde niet lukken dus heb ik gewoon alles gekopieerd. Hij werkt nu weer naar behoren. Alweer bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan