Scharniertje DS scherm afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snappie46

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
Hallo,

Van mijn DS is het scharniertje van het beeldscherm afgebroken, waardoor het scherm niet meer blijft staan. Ik weet dat er allerlei manieren zijn om dit te laten repareren, maar ik vraag me af wat zo'n reparatie kost. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zou even contact opnemen met Nintendo.

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/service/contact_2095.html

Er is sprake van een productiefout in sommige uitgaves en dat betreft het schanier en Nintendo repareert gratis als er hier sprake van is !!

Voor de geinteresseerden onder ons: het "probleem" is inmiddels bekend bij Nintendo. Slechts een zeer kleine oplage DS'sen heeft hiermee te maken. De oplossing van Nintendo is om de DS (na contact met de klantenservice) op te sturen ter beoordeling. Indien het een productiefout betreft, gaan ze dit repareren zonder kosten. Je moet dan wel even in overweging nemen of je het probleem groot genoeg vindt om je DS een tijdje kwijt te zijn. Lijkt me netjes.

Bron: Tros Radar.nl

hoi snappie het is ook mogelijk deze reperatie zelf uit te voeren mits je er een speicalen schroevdraaier voor hebt en ergens een schaniertje op de kop kan tikken

Ik heb even een mailtje gestuurd naar zo'n reparatiebedrijf, ik heb namelijk zelf niet zo'n schroevendraaier ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan