• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scheidsrechtersprogramma voor korfbalwedstrijden maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobVe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2011
Goedemorgen,

de titel zegt het al. Ik wil graag een scheidsrechterprogramma in kunnen maken in excel.
De volgende "items" moet ik er in kunnen verwerken:
* meerdere verenigingen die wedstrijden moeten fluiten
* diverse speeldagen
* voorkeuren per vereniging (bijvoorbeeld vk 1 donderdag, vk 2 zaterdag, vk 3 zondag)

Is dit mogelijk om hier 1 bestand van te maken dat met een druk op de knop excel het programma in elkaar draait?

je helpt mee enorm het is anders nl een pokke werk.

Gr Rob

Voor een kant en klaar programma ben je hier aan het verkeerde adres. We helpen je graag verder met formules of macro's om een door jou ontworpen bestand verder af te werken maar de basis zal toch van jezelf moeten komen.
Wees duidelijk in wat je hebt en wat je wil bereiken zodat we je gericht kunnen helpen en wij niet moeten raden wat je bedoelingen zijn.

akkoord, mijn excuses.
Was inderdaad wel een beetje makkelijk van mij.
ik zal dus eerst zelf wel ff wat prutsen, ben nog enigzins een leek in excel maar zie wel ff.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan