Schema xbox 360 voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

berry14

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Hallo,

Er is wat doorgebrand (kan beter zeggen weggebrand) In de voeding van mijn xbox 360...
Kan niet meer zien wat het is. Heeft iemand toevallig een schema van de voeding (niet vd console!) voor mij? Heb nog garantie van MS krijg een nieuwe. Maar wil de oude het liefst repareren:p.

Laatst bewerkt:
Als je niet weet wat de waarde is van het componenent wat defect is zou ik er maar niet mee gaan knoeien want dit soort voedingen laat Microsoft in china maken en is een oem product wordt niet gerepareerd en gewoon door ze uit gewisseld.
Ga je er zelf mee aan het knoeien en je sluit hem op je xbox aan, en die zal hierdoor defect raken dan is het helaas pindakaas geen garantie.
Voor die 50 euro wil toch geen trammeland, dus gewoon dumpen die handel.

Als je niet weet wat de waarde is van het componenent wat defect is zou ik er maar niet mee gaan knoeien want dit soort voedingen laat Microsoft in china maken en is een oem product wordt niet gerepareerd en gewoon door ze uit gewisseld.
Ga je er zelf mee aan het knoeien en je sluit hem op je xbox aan, en die zal hierdoor defect raken dan is het helaas pindakaas geen garantie.
Voor die 50 euro wil toch geen trammeland, dus gewoon dumpen die handel.

das waar...
Maar k krijg gratis een nieuwe van MS dus das wel mooi;)

Hallo

Dan kun je aan de hand van die nieuwe voeding toch zien wat er defekt/gesneuveld is ....

Let wel , een geschakelde voeding is niet vergevingsgezind ( 1 component met iets te veel tolerantie en de stukken/componenten kunnen u al rond de oren vliegen)

Peter

Hallo

Dan kun je aan de hand van die nieuwe voeding toch zien wat er defekt/gesneuveld is ....

Let wel , een geschakelde voeding is niet vergevingsgezind ( 1 component met iets te veel tolerantie en de stukken/componenten kunnen u al rond de oren vliegen)

Peter

Oo ja :p
Niet aan gedacht
Tnx;)

Hallo

Peter

Lekker prutsen jongens nieuwe voeding slopen om een oude aan de praat tekrijegen met eventuele gevolgen je xbox naar de maan.
Als je geen verstand hebt van electronica hou het dan uit je hoofd om te gaan rotzooien als leek zijnde.
Voor die 50 euro neem je toch geen risico prutsers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan