scherm bevriest

• Onderwerp starter Onderwerp starter 2jane
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Sinds hernieuwde installatie XP bevriest mijn beeld vrij regelmatig. Cursor reageert niet meer, zonealarm ook niet, het hele beeld staat stil. Dit duurt 3/4 seconden, daarna gaat ie weer. Alles wat ik in die tijd doe, haalt ie weer in als alles weer reageert. Dus in één run naar beneden, letters worden verder getypt. Erg irritant. Heb gescand op virus, adaware en spybot. Geen resultaat. Iemand een idee? OHja, tis een logitech muis met nwste driver...

groeten,
Jane

Hoi Bodetect,
ik ben er wezen kijken, maar kan nou niet ontdekken wat er mis is met mijn systeem. Ik heb wel vaker xp opnieuw geïnstalleerd, dus dat is niet het probleem. Ik snap alleen niks van het bevriezen van het systeem. Het begint wanneer ik opstart zo nu en dan en na een tijdje gebeurt het steeds vaker :(. is het de harde schijf die terziele gaat??

grtzzz,
Jane

hmm, heb ondertussen AÏda geinstalleerd en ik zie dat de temperatuur van het moederbord 31 graden is, van CPU 35 graden.. is dat niet wat te hoog?
De koeling van de CPU ventilator is 3426 RPM, maar dat zegt me niks.
groeten,
jane

Heb het probleem gevonden! Na nog een keer opnieuw te hebben geïnstalleerd en wéér hetzelfde probleem te hebben op het idee gekomen om de slaapstand uit te zetten. Probleem opgelost!:):)

jane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan