scherm bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hey ik had een vraagje. Ik heb gisteren het programma PC Boost van een site gedownload en geinstalleerd. Nu kreeg ik vanochtend bij het opstarten een bericht over "software piracy alert". Er staat in dat op mijn computer illegale software van PC Boost is gevonden en dat er een bericht is gestuurd aan de fabrikant (PGWARE) en mijn IP adres staat vermeld.

Ik heb gelijk het programma verwijderd maar het venster verschijnt nog elke keer als ik de computer opstart. Ik heb bij msconfig gekeken of het daar bij stond maar ik kon niets vinden. Hoe kan ik dit venster weg krijgen?

BVD

Ad-aware hielp niet :( welke regcleaner is het best om te gebruiken? Ik heb net CleanMyPC Registry Cleaner gedownload maar daarbij kan ik maar 2 problemen tegelijk oplossen omdat het freeware is...

Moet ik bij easy-cleaner alle bestanden deleten die hij gevonden heeft? ik heb al een backup gemaakt...

Ik denk dat je dat venster met hijackthis er ook wel uitkrijgt.

Lees het eerste bericht in dit topic goed door. Je hebt al met adaware gescand zeg je. Dan hoef je DAAR alleen een hijackthis log te plaatsen.

De experts zullen je vertellen hoe je van dat scherm afkomt (en misschien van nog meer troep op je pc)

Ik zie dat je je log geplaatst hebt:thumb: Nu maar afwachten.

Laatst bewerkt:
Ja idd afwachten :) denk dat het op deze manier wel gaat lukken, toen ik de log globaal doorlas zag namelijk al wat staan van PC Boost dus ben benieuwd :thumb: Grtz

Pieter heeft het log van de persoon VOOR jou al nagekeken, dus het zal een kwestie van minuten zijn:D

Zoals je ziet is hij nagekeken :thumb:

:thumb:

Wat HijackThis al niet kan oplossen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan