Scherm bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hallo, ik had een vraagje. Bij het opstarten van mijn computer krijg ik een schermpje van netsh.exe (?) Het is zo'n zwart schermpje met een blauwe balk. In die balk staat het pad C:/windows/system32/netsh.exe. Nou denk ik dat dit o.a. een oorzaak van spyware en meer rotzooi. Heb gekeken bij MSconfig om het uit te zetten bij het opstarten maar ik kan het bestandje niet vinden?

BVD

Plaats een Hijack This Log:

• Lees eerst dit bericht goed door: *klik*

• Kijk hier voor uitleg Hijack This+download: *klik*

• Plaats daarna je Hijack This Log in de volgende sectie: *klik* Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling waarom je een Hijack This Log op een ander forum moet plaatsen: *klik*

Alvorens ik het advies gaf een Log te plaatsen heb ik eerst even op google (gezocht op C:/windows/system32/netsh.exe) en daarna op het nucia.nl-forum. Er blijkt toch wel een en ander aan de hand te zijn (o.a. Erorsafe) gezien het inmiddels geplaatste Log. Genoemde link van jou gaat trouwens over Windows 2000 e.d.

Laatst bewerkt:
Heb dat ook hoor:
netch
Bestandstype: Toepassing
Beschrijving: Netwerkopdrachtshell

Ging mij om de combi qua opstarten én zoals gemeld de zoekopdrachten, vette spyware. Afijn, het lijkt opgelost, net even gekeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan