scherm doet het niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter bic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bic

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2002
Hallo,

Ik heb een vraagje in verband met mijn beeldscherm (flatscreen van philips),
Sinds enkele dagen heb ik geen beeld meer op mijn scherm ,
Als ik het scherm opzet zonder de PC op te starten krijg ik wel dat rode kadertje met NO SIGNAL , maar als ik mijn PC aanzet komt er niets meer op het scherm....
Het kleurt precies wel licher maar voor de rest doet ie het niet meer.
Ofwel ligt het aan het scherm (wat ik dan raar zou vinden omdat ie de melding van NO SIGNAL indien PC is uitgeschakeld) ofwel ligt het aan de verbindingskabel tussen scherm en PC , maar dan vraag ik me af hoe zoiets plots stuk kan gaan .

Iemand een idee ?.
Alvast bedankt,
Ken

Heb je al een andere monitor+kabel geprobeerd op die pc en de monitor van philips op een andere pc geprobeerd?

Hallo,

Heb al een keertje van scherm verandert -> dit werkte wel ,

MAAR :

Ik heb de verbindingskabel van PC naar scherm niet kunnen testen omdat bij het andere schern een vaste stekker zit , deze kan ik dus niet proberen en ik heb geen in reserve.

Groetjes,
Ken

Nu hoef je alleen nog maar het philips scherm te testen met een andere kabel, dan weet je wat er stuk is :) Wellicht een kennis die nog zo'n kabel heeft om uit te lenen?

De no Signal geeft aan dat er GEEN verbinding is tussen de monitor en de Videokaart..

Probleem zit hem eerder in de Videokaart van de computer dan in het scherm.
doorgebrand misschien doordat er stof in de fan van de videokaart zit..

Kan het beter eens met andere kabel proberen.

Met een ander scherm EN kabel lukt het wel , dus geen probleem met hardware in PC of dergelijke ....

Groetjes .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan