scherm en pc probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReneeManalo

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Hallo,

Ik zit met een probleem dat me al een tijdje stoort. De pc van mijn broertje werkte prima, tot hij verplaatst is geweest. Sindsdien starte de computer vanzelf opnieuw op, nu werkt zelfs het scherm nietmeer. Er brandt wel een lichtje, maar het scherm wordt automatisch zwart, nadat deze tekst verschijnt : attention no signal please check input signal or connection. Zou iemand mij willen uitleggen wat ik juist hieraan zou kunnen doen.

(En ik begrijp niet veel van computers:o)

WELKOM OP HELPMIJ

me eerste ingeving is loop eens de kabels na of indien van toepassing wanneer er een losse vodeokaart inzit.loop dat een na cq plaats hem opnieuw

WELKOM OP HELPMIJ

me eerste ingeving is loop eens de kabels na of indien van toepassing wanneer er een losse vodeokaart inzit.loop dat een na cq plaats hem opnieuw

Kabels zijn oké, de videokaart zit niet echt los, hij is vast geschroefd.

voedings kabels ed ook aan binnekant van pc?

is dat echt gekomen na verplaatsing?

Hoi :)

umm..misschien rare vraag....maar is ie toevallig verplaatst terwijl ie nog aan stond ?

ED

voedings kabels ed ook aan binnekant van pc?

is dat echt gekomen na verplaatsing?

Wel ja een verplaatsing van het tweede verdiep naar het eerste:o
en euh domme vraag ma : wa bedoel je me de voedings kabels er zijn zoveel kabels :S

Laatst bewerkt:
Staat er XP op?
Zie in het begin nog wel wat op het scherm?

Je vraagt :
wa bedoel je me de voedings kabels er zijn zoveel kabels

Maar zo veel zijn het er niet hoor...haal gewoon voorzichtig elke stekker los en weer voorzichtig terug. Wel eerst alle stroom eraf en zelf eerst even de kraan of verwarming vastpakken voordat je begint (i.v.m. statische lading).

Succes , ED

Staat er XP op?
Zie in het begin nog wel wat op het scherm?

Je vraagt :
wa bedoel je me de voedings kabels er zijn zoveel kabels

Maar zo veel zijn het er niet hoor...haal gewoon voorzichtig elke stekker los en weer voorzichtig terug. Wel eerst alle stroom eraf en zelf eerst even de kraan of verwarming vastpakken voordat je begint (i.v.m. statische lading).

Succes , ED

Ik heb gewoon de kabel van de grafische kaart even los gemaakt en nu werkt het weer, ik hoop alleen dat het deze keer niet terug gebeurt. en nee in het begin zag je niets

allemaal bedankt!

dus toch een kabel probleempje waarschijnlijk na "verhuizing";)

succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan