scherm flikkerd bij bepaalde kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
hoi
Laatst merkte ik dat bij bepaalde kleuren(vooral grijs) het beeld flikkerde en als ik een filmpje bekeek zag ik vreemde strepen.(zie afbeelding) Ik kon het beeld handmatig bijstellen via menu van de monitor (color temp) en dat ging dan een paar dagen goed en moest ik weer andere instellingen kiezen.
Ik heb er toen voor gebeld en monitor zou worden opgehaald maar een paar dagen later waren de problemen plotseling verdwenen.
sinds gisteren zijn de problemen weer terug.
Ik had laatst een andere pc aangesloten op de monitor en zelfde probleem dus zou aan de monitor moeten liggen alleen vreemd dat het ook weer van zelf oplost.
Ik heb een Novita tft 19" monitor en is pas een half jaar oud.

hier een screenshot van die vreemde lijnen:

4ykfexk.jpg

heeft iemand een idee hoe dit kan gebeuren en dat die problemen vanzelf weer verdwijnen???

Alvast bedankt.

Ik heb de nieuwste nvidia displaydriver geinstalleerd zonder resultaat. eerst de oude verwijderd uit software natuurlijk.

Pixel uitval?
Probeer eens een ander Scherm en probeer je Scherm (Wat je nu hebt) ook op een andere pc)

Pixel uitval?
Probeer eens een ander Scherm en probeer je Scherm (Wat je nu hebt) ook op een andere pc)
ik heb deze monitor wel al op een andere pc aangesloten maar ook op die pc hetzelfde probleem.
Het gekke is dat het een maand goed gegaan is en opeens weer terug komt.

oke het ligt dus aan je Beeld Scherm!
Pixel uitval denk ik!
of je kleur zit niet goed ingestelt in confugiratie scherm of in je beeldscherm instellingne.

oke het ligt dus aan je Beeld Scherm!
Pixel uitval denk ik!
of je kleur zit niet goed ingestelt in confugiratie scherm of in je beeldscherm instellingne.
alles is goed ingesteld, ik heb niks veranderd het probleem verschijnt van de ene op de andere dag en na een week of zo is het probleem weer weg.

en aan het beeldscherm kan het eigenlijk niet liggen want dan zou je die strepen/vlekken op de printscreen niet mogen zien(zie foto)

Laatst bewerkt:
ligt toch blijkbaar aan de monitor want op het moment is het probleem weer weg en zie ik op de printsceen die ik geplaatst heb ook geen strepen meer.
Monitor word binnenkort opgehaald en gerepareerd of ik krijg een nieuwe.

opgelost dus

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan